Gjest nottoday Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Så flink du er :-)) Nesten som japanerne og deres bento matbokser. De legger stolthet og prestisje i maten de sender med barna. DET er virkelig matboks luksus! Ja, prinsippet mitt ligner absolutt på bento-prinsippene, ja. Og jeg skjønner godt at ungene mine foretrekker de "nye" lunchene i stedet for å bli avspist med 2 skiver med gulost. Selv om jeg personlig synes det er godt også, jeg da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ja, jeg har sjekket ut bento, og jeg følger det samme prinsippet, ja. Må nok utvide repertoiret litt etterhvert, men det er egentlig ganske artig. Og hvis ungene lærer at hjemmelagede matpakker kan være minst like spennende og gode som det man kjøper på baker'n, så er det absolutt verdt innsatsen! Absolutt. Da tenåringen min gikk i barnehagen kalte de voksne matboksen hennes for 'boksen med det rare i' :-) Vi har nok blitt latere med årene, og lillesøsteren hennes får ikke med seg like mye rart, men hun er med når vi smører og passer på at det blir med noe ekstra. I går ba hun om tomat og agurk. http://www.anotherlunch.com/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.