Gå til innhold

Hvordan skaffe seg sex lettest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jo men hvis du tror at det plutselig vil dukke opp en jente på døren din og spørre deg om du vil ha sex, så tror jeg du kommer til å vente leeeenge.

Sant ja. Kanskje jeg kan sette et skilt utenfor huset hvor det står: Desperat mann søker sex. :)

Gjest Livemarie

Må bli nettsteder- kontaktsteder som er rettet mot folk som kun er ute etter sex? Er nok av de, men dessverre er det langt flere gutter enn jenter her.

Du får lese noen bøker/ta et kurs i hvordan være sjarmerende og spille det "rette spillet" på byen, så skal du se at noe skjer. Hehe, lykke til!

Annonse

pssst........tors ække der lenger;.p

Isj. Såpass dårlig stilt er det med mine byvaner at jeg ikke engang er oppdatert.

Da er i hvert fall nødløsningen borte. Det er på en side litt trist, men på den annen side er det positivt. Jeg gjetter på at klamydiafrekvensen i Oslo og Omegn vil reduseres drastisk med fraværet av Tors. ;)

Men siden Tors er borte og du åpenbart ikke henger der om dagen: Hva er da årsaken til at du besvarer mail med ikke akkurat lynets hastighet. ;)

Isj. Såpass dårlig stilt er det med mine byvaner at jeg ikke engang er oppdatert.

Da er i hvert fall nødløsningen borte. Det er på en side litt trist, men på den annen side er det positivt. Jeg gjetter på at klamydiafrekvensen i Oslo og Omegn vil reduseres drastisk med fraværet av Tors. ;)

Men siden Tors er borte og du åpenbart ikke henger der om dagen: Hva er da årsaken til at du besvarer mail med ikke akkurat lynets hastighet. ;)

Hm...når du sier det sånn så innser jeg at jeg var en dårlig Tors-vanker......ingen klamydia engang:-p

Jeg kan jo ikke være som lynet på alle områder:-)...mene full jobb, en i treårs trass, en på bup ( hvor møtefrekvensen er mer enn høy ) og en 14 åring i konstant hormonell ubalanse...for å si det sånn.....generelt ganske fornøyd når alle er i seng kl 10 og jeg kan ligge apatisk på sofaen å se på dritttv......

men siden du nevner det......imorgen sdd, imorgen.....da skal jeg få ut fingern:-)

Hm...når du sier det sånn så innser jeg at jeg var en dårlig Tors-vanker......ingen klamydia engang:-p

Jeg kan jo ikke være som lynet på alle områder:-)...mene full jobb, en i treårs trass, en på bup ( hvor møtefrekvensen er mer enn høy ) og en 14 åring i konstant hormonell ubalanse...for å si det sånn.....generelt ganske fornøyd når alle er i seng kl 10 og jeg kan ligge apatisk på sofaen å se på dritttv......

men siden du nevner det......imorgen sdd, imorgen.....da skal jeg få ut fingern:-)

Ta den tida du trenger. Jeg lurte bare et øyeblikk på om den ikke hadde kommet fram. ;)

Tors har flyttet et hammerkast. Det ligger nå på Rådhusplassen.

Jeg vet ikke om settingen er det samme der som i mine glansdager for 10 år siden, men da kunne man velge og vrake i kvinnfolk der.

Tipper jeg kunne ha fylt en buss med alle de kvinnene jeg tok med meg hjem fra det stedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...