Gå til innhold

Har du sluppet en fis når...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trikset er å se stygt på sidemannen og si med hevet røst: "Fy faen, Rune!".

Det fungerer faktisk.

*he he* En venn fortalte at han sto i midt-området på en buss eller trikk i Oslo, bare han og en litt eldre, "fiin" dame. Dama slapp en skikkelig braker v en fis, så strengt på den yngre mannen ved siden av henne og sa strengt: "Næmmen!"

Så gikk hun av på neste holdeplass mens han sto der med alles øyne rettet mot seg...;-)

Men han her hadde ikke like mye hellet med seg:

http://www.youtube.com/watch?v=kcTFkECA1jA

*he he* En venn fortalte at han sto i midt-området på en buss eller trikk i Oslo, bare han og en litt eldre, "fiin" dame. Dama slapp en skikkelig braker v en fis, så strengt på den yngre mannen ved siden av henne og sa strengt: "Næmmen!"

Så gikk hun av på neste holdeplass mens han sto der med alles øyne rettet mot seg...;-)

Da hadde jeg rabla sidelengst og fortalt nøyaktig hvordan det var så alle hørte det, og jeg hadde lagt ut i det vide og breie om veskantfruer av hennes type.

At en kompis tar en syltynn en med andre kjente til stede - den er grei, men hvis en fisefin (legg merke til ordleken!) kvinne på bussen hadde gjort noe sånt og skyldte på meg, skulle hun saktes fått høre så jævlig at hun aldri hadde satt sine bein på den bussen igjen. :)

Annonse

Da hadde jeg rabla sidelengst og fortalt nøyaktig hvordan det var så alle hørte det, og jeg hadde lagt ut i det vide og breie om veskantfruer av hennes type.

At en kompis tar en syltynn en med andre kjente til stede - den er grei, men hvis en fisefin (legg merke til ordleken!) kvinne på bussen hadde gjort noe sånt og skyldte på meg, skulle hun saktes fått høre så jævlig at hun aldri hadde satt sine bein på den bussen igjen. :)

Jeg tror min venn ble så paff at han ikke rakk å tenke over hva han skulle si eller gjøre før dama hadde gått av, og etterpå er det jo bare dumt å fossro foran de andre passasjererne;-)

Jeg tror min venn ble så paff at han ikke rakk å tenke over hva han skulle si eller gjøre før dama hadde gått av, og etterpå er det jo bare dumt å fossro foran de andre passasjererne;-)

Man skulle hatt en delay-knapp på virkeligheten. Man trenger gjerne noen sekunder for å få summa seg nok til å si akkurat hva man mener. ;)

Gjest frøken flau

Jeg gikk inn i heisen på jobb idet en mann gikk ut... og inni heisen STANKET det. På vei opp til 5. etg. ba jeg i mitt stille sinn om at heisen ikke måtte stoppe på veien, men den bønnen var det ingen som hørte. I 3. etg kom en jeg bare kjente så vidt: "Er det her du står og koser deg?. "Det var ikke meg, altså", var min lure kommentar. Han trodde meg selvsagt aldri!

Gjest Gurijenta

LOL; morsomt innlegg og videoen var til å le seg ihjel av! :)

Annonse

Gjest Gurijenta

Jeg gikk inn i heisen på jobb idet en mann gikk ut... og inni heisen STANKET det. På vei opp til 5. etg. ba jeg i mitt stille sinn om at heisen ikke måtte stoppe på veien, men den bønnen var det ingen som hørte. I 3. etg kom en jeg bare kjente så vidt: "Er det her du står og koser deg?. "Det var ikke meg, altså", var min lure kommentar. Han trodde meg selvsagt aldri!

Hihihi den satt! :)

Uff, noe lignende opplevde jeg på seminar med jobben. Måtte på do i pausa, og gikk inn etter at en mann kom ut (unisex-do). Jeg kjente drittlukta før jeg var inne, men tenkte at jaja, jeg skal jo bare tisse raskt.

Men klarte ikke holde ut, det stinka så grusomt.. og jeg er ingen pyse... ;-) Så jeg droppa tissinga og stormet ut. Der har den fisefine avdelingslederen stilt seg opp og venter på tur, og ut av meg glipper det - det er ikke min bæsjelukt, altså! ...sælig som hun trodde meg..... :-)

LOL; morsomt innlegg og videoen var til å le seg ihjel av! :)

He he, ja, den videoen er fra et svensk humorprogram som gikk på tv på tidlig 90-tall. Det var flere sketsjer med akkurat den karakteren der, og her er kanskje min favoritt:

http://www.youtube.com/watch?v=mgTRGE-EPz0

Denne er også ganske morsom: :-)

http://www.youtube.com/watch?v=lOEDgCxNLTc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...