Gå til innhold

Kloke dol - hoder og arvespørsmålet

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London

Nok en gang har jeg mye å takke DOL for.

Så her kommer en oppdatering for dere som husker problemet.

Jeg oversatte noen av svarene fra dere og leste for mannen min.

Han ble faktisk litt rørt over forståelsen. Og da vi kom til SDD's svar lo han så han grein ( og lurte på hvem som ustraffet kunne "snakke" slik til meg)

Det ga diskusjonen vår nye vinkler, og humor - og nå har vi delvis flyttet. Dvs vi bor der i perioder, tilpasset når ungene er hjemme fra skolene.

Full og definitiv flyttig skjer før jul.

Det er altfor langt borte til at det er mulig med dag-pendling til London. Jeg søker ny jobb...synd med nicket mitt...Liza i Bristol (eller Bath) er liksom ikke det samme.

Gemalen vil ikke forlate sitt arbeidssted. Men han behøver slett ikke være der hver dag i denne data-tidsalderen. Vi kjøper en leilighet sentralt i London som kan gi ham en hyggelig base der. Men også hans hjem vil være sammen med oss. Og i praksis vil vi kanskje alt i alt få mer kvalitetstid sammen.

De største ungene er overlykkelige over å være der, det var jo et viktig sted for dem da de var små.

Så det ser altså ut til at alt løser seg takket være at vi fikk innspill fra andre ( dere) som ikke hadde noen personlige interesser i problemet.

Fortsetter under...

''Jeg oversatte noen av svarene fra dere og leste for mannen min. Han ble faktisk litt rørt over forståelsen. Og da vi kom til SDD's svar lo han så han grein ( og lurte på hvem som ustraffet kunne "snakke" slik til meg)''

Sarte briter, assa! Jeg kan da umulig ha vært ufin mot deg. ;)

Annonse

Så godt å høre! :)

Noe helt annet - skal til London i høstferien, litt jobb men noen deilige feriedager også!

Kjenner du til en bra osteopat som er rå på kraniosakral i London eller i nærheten? Av typen behagelig menneske, ikke tysk fysio osv...

Annonse

Hyggelig:-) Godt å høre at noen konflikter faktisk løser seg på et eller annet vis. Det hører man så lite om. Jeg husker SDD's svar:-)

Hey!

Jeg husker ikke "SDD's svar".

Jeg vet faktisk ikke hva jeg har gjort, men jeg kan ikke tenke meg at jeg har vært ufin mot Liza? Da må hun i så fall ha kræsja flere biler enn vanlig.

Hey!

Jeg husker ikke "SDD's svar".

Jeg vet faktisk ikke hva jeg har gjort, men jeg kan ikke tenke meg at jeg har vært ufin mot Liza? Da må hun i så fall ha kræsja flere biler enn vanlig.

Kan ikke huske at jeg tenkte at det var ufint. Det var bare litt utenfor boksen. Et nytt perspektiv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...