candyqueen_83 Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Kanskje litt rart spørsmål for noen, men kan man gå med joggesko til jeanstights? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Det spørs jo litt på hva du har oventil, men ja jeg ser ikke noe problem med det dersom du skal gå for en mer sporty look. Men bruk for all del tightsen som en tights og ikke en bukse :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. september 2010 Forfatter Skrevet 22. september 2010 Det spørs jo litt på hva du har oventil, men ja jeg ser ikke noe problem med det dersom du skal gå for en mer sporty look. Men bruk for all del tightsen som en tights og ikke en bukse :-) Jeg bruker stort sett en lang topp over. Som skjuler rumpa. Hvertfall så godt som. Og enten en litt lang hettejakke, eller en cardigan over. Jeg syns liksom skoene blir så fremtredende når buksebeina er så smale. Liker egentlig å ha buksa over skoene, men kan jo ikke bare ha en type bukser heller. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Jeg bruker stort sett en lang topp over. Som skjuler rumpa. Hvertfall så godt som. Og enten en litt lang hettejakke, eller en cardigan over. Jeg syns liksom skoene blir så fremtredende når buksebeina er så smale. Liker egentlig å ha buksa over skoene, men kan jo ikke bare ha en type bukser heller. ''Jeg syns liksom skoene blir så fremtredende når buksebeina er så smale. Liker egentlig å ha buksa over skoene, men kan jo ikke bare ha en type bukser heller.'' Nei sånn må du ikke tenke :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. september 2010 Forfatter Skrevet 22. september 2010 ''Jeg syns liksom skoene blir så fremtredende når buksebeina er så smale. Liker egentlig å ha buksa over skoene, men kan jo ikke bare ha en type bukser heller.'' Nei sånn må du ikke tenke :-) Bruker som regel bare tights inne jeg, for jeg innbiller meg at det ser teit ut samme hva slags sko eller støvletter jeg bruker. Siden de synes så godt ser de så store ut liksom. I forhold til buksa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.