Gå til innhold

Kjære parkeringselskaper og kommuner

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert parkeringskunde

Når en hel by er full av parkeringsplasser med parkeringstider max 2 timer, hvordan skal en kunne ha mulighet til å ha en frisørtime som tar 2,5 - 3 timer?

En må innfinne seg med å måtte betale for å parkere, men hvorfor kun i 2 timer? Det er ikke alle ærend som lar seg gjøre på under 2 timer. Hvorfor ikke øke tiden til 3 eller 4 timer?

Hilsen frustrert

Fortsetter under...

For det første er det ganske perverst å sitte i en frisørstor i 2.5-3 timer.

For det andre kan du parkere på diverse kjøpesentre.

For det tredje er det noe som heter tog/buss/trikk/bane - dog litt avhengig av hvor i landet du bor.

Det er vel for å få folk til å bruke offentlig kommunikasjonsmidler.

Da må det gå nok busser ut i distriktene da. Ikke alle bor i nærområdet til sentrum. Der er kollektivtilbudet greit. Ut på landet hvor jeg bor går det to busser om morgenen og to på ettermiddagen pga. skoleelever. Ingen ellers.

For det første er det ganske perverst å sitte i en frisørstor i 2.5-3 timer.

For det andre kan du parkere på diverse kjøpesentre.

For det tredje er det noe som heter tog/buss/trikk/bane - dog litt avhengig av hvor i landet du bor.

''For det første er det ganske perverst å sitte i en frisørstor i 2.5-3 timer.''

Det er ikke uvanlig at kvinner som skal både klippe, stripe og farge håret sitter så lenge.

''For det andre kan du parkere på diverse kjøpesentre.''

I byen hvor jeg bor er det max 2 timer parkering også på kjøpesentrene.

''For det tredje er det noe som heter tog/buss/trikk/bane - dog litt avhengig av hvor i landet du bor.''

I byen hvor jeg bor er det kun buss som hadde vært et alternativ, og de går dessverre altfor sjelden til at det kunne vært aktuelt. Er man bosatt på landet, er en avhengig av bil okke som, hvertfall her jeg bor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...