Gå til innhold

Åpne konti på forum - passordtrøbbel

Anbefalte innlegg

Nå må det være noe jeg overser her altså

Har prøvd å melde meg inn i to fora i dag, men på begge så får jeg en feilmelding når jeg presser "registrer"

De feltene som kommer opp som "feil" er passordet - ønsket passord

Prøver å bruke mye forskjellig, også ting som ikke har datoen i dag, navn ol i seg

Men det funker ikke

Dette har skjedd på både et norskt og et utenlandsk forum i dag, så jeg lurer på om det er noe jeg gjør feil...føler det er noe meeeen....

Anyone?

Fortsetter under...

Gjest høstløv

Noen ganger kreves det at passordet inneholder både store og små bokstaver samt tall og så må det ha en viss lengde.

Jeg valgte passord til kredittkortet og det gikk greit igjennom i nettbanken, men når jeg skulle bruke det ved betaling, så var passordet for langt.

Noen ganger kreves det at passordet inneholder både store og små bokstaver samt tall og så må det ha en viss lengde.

Jeg valgte passord til kredittkortet og det gikk greit igjennom i nettbanken, men når jeg skulle bruke det ved betaling, så var passordet for langt.

Hmm...jeg har ikke tellet bokstavene men har brukt både store og små bokstaver med og uten tall...altså alle kombinasjoner

Det lengste med små og store bokstaver og tall er 10...det skulle være mer enn nok skulle en tro :S

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...