Gjest Wolverina Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Når folk er i villrede og søker gode råd her inne, hvorfor føler noen trangen til å skrive rett og slett ondskapsfulle svar så denne personen blir nedtrykt og lei seg? Jeg skjønner ikke vitsen med det. Hvor er empatien og medmenneskeligheten? Så skal det jo sies at de fleste her ikke er sånn. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Jeg tror mange liker å heve seg over andre for å føle seg bedre selv. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Jeg tror mange liker å heve seg over andre for å føle seg bedre selv. Hm, kanskje jeg skal vurdere dette selv...:-). Problemet er vel at jeg kan få dårlig samvittighet. Har aldri forstått disse menneskene som tråkker på andre for å føle seg bedre selv, hvor er samvittigheten deres? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Hm, kanskje jeg skal vurdere dette selv...:-). Problemet er vel at jeg kan få dårlig samvittighet. Har aldri forstått disse menneskene som tråkker på andre for å føle seg bedre selv, hvor er samvittigheten deres? Spør du meg? Jeg synes jeg er ganske snill, og forsøker ikke å trøkke ned folk. 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Jeg tror mange liker å heve seg over andre for å føle seg bedre selv. Ja, det må jo være noe sånt. Selv skrev jeg et innlegg for lenge siden der jeg søkte råd ang. sexliv, sambo...at jeg hadde falt for en annen osv. Jeg gikk nettopp inn på "mine svar" og da var det komt et der det sto at jeg ikke kunne være mye til kvinne fordi jeg ikke klarte å holde liv i sexlivet mitt eller hevde meg på det frie marked (noe lignende). Skulle dette hjelpe meg? Og så tenker man automatisk, har denne personen rett i sine uttalelser? Jeg vet jo innerst inne at jeg er ei vanlig dame som er normalt oppegående, men likevel... Det stikker jo litt... :-/ 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Spør du meg? Jeg synes jeg er ganske snill, og forsøker ikke å trøkke ned folk. Flott :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Ja, det må jo være noe sånt. Selv skrev jeg et innlegg for lenge siden der jeg søkte råd ang. sexliv, sambo...at jeg hadde falt for en annen osv. Jeg gikk nettopp inn på "mine svar" og da var det komt et der det sto at jeg ikke kunne være mye til kvinne fordi jeg ikke klarte å holde liv i sexlivet mitt eller hevde meg på det frie marked (noe lignende). Skulle dette hjelpe meg? Og så tenker man automatisk, har denne personen rett i sine uttalelser? Jeg vet jo innerst inne at jeg er ei vanlig dame som er normalt oppegående, men likevel... Det stikker jo litt... :-/ Det er i hvert fall en person du burde gi en god beng i å bry deg med. Han eller hun sliter nok med sitt og litt til. 0 Siter
Gjest Wolverina Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Det er i hvert fall en person du burde gi en god beng i å bry deg med. Han eller hun sliter nok med sitt og litt til. Ja vet du, det håper jeg faktisk. Hehe ;-) Oi, var jeg slem nå..... 0 Siter
Gjest Nord3 Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Jeg har opplevd det same selv. Det er nok ikke alle innlegg her som er like gjennomtenkte, men det gir likevel ikke noen rett til å svare på en ufin og krenkende måte. 0 Siter
Gjest hiroshima Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Tror du har svaret selv. Noen mennesker har rett og slett mye vondt og bittert inni seg og som de bare MÅ få ut. Og dette går jo ut over deres medmennesker, enten det er ute i real life eller her i DOL. De blir er rett og slett slemme og ondskapsfulle og spyr ut tåpelige og irrasjonelle kommentarer. Dette er med andre ord en god grunn til å bare la det prelle av seg og ikke tenke mer over det. Synes forøvrig webmaster godt kunne være litt flinkere å luke ut slike innlegg. 0 Siter
Gjest ondsinnet Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Tror du har svaret selv. Noen mennesker har rett og slett mye vondt og bittert inni seg og som de bare MÅ få ut. Og dette går jo ut over deres medmennesker, enten det er ute i real life eller her i DOL. De blir er rett og slett slemme og ondskapsfulle og spyr ut tåpelige og irrasjonelle kommentarer. Dette er med andre ord en god grunn til å bare la det prelle av seg og ikke tenke mer over det. Synes forøvrig webmaster godt kunne være litt flinkere å luke ut slike innlegg. ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.