Gå til innhold

Krisehjelp søkes - gavetips!

Anbefalte innlegg

[quote name=Shira :o)' timestamp='1285570162' post='4442620]

Takker! :o)

En grunn til at jeg liker slike middaggaver, er at venninna mi får ofte slike, hun har alt fra før, hun tar ofte meg med på middag og det synes jo jeg er helt topp! (gaven er ofte fra flere sammen og middag for to, jeg er den heldige vinneren ;o) )

Trivelig med gode venner! :-) Skulle gjerne vært på en helaften med min kjære snart, men ikke skjønner jeg helt når det skal bli tid til det. Hm. Kanskje vi bare må bestemme en date?!

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Trivelig med gode venner! :-) Skulle gjerne vært på en helaften med min kjære snart, men ikke skjønner jeg helt når det skal bli tid til det. Hm. Kanskje vi bare må bestemme en date?!

Jeg må bare bestemme en date jeg og så si at der og da skal vi sånn og sånn. Sambo er så opptatt at det er eneste måten. Selvsagt finner jeg en annen dag dersom det er noe viktig han skal, men vi har bare måttet bestemme oss. Hvis ikke hadde vi sjelden gjort noe sammen. (jeg vet hva han liker da, så jeg bommer ikke på mat, aktivitet osv)

En slik god kveld gjør underverker! I allefall for oss. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...