Gjest GA Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 jentungen på 8 har vært småsyk med bittelitt feber og litt vondt i øret denne uka. Hun har vært på skolen igjen et par dager, men sier det fremdeles er litt vondt i øret. Hadde dere latt henne ha svømming i morgen? (det er bare hver 3. uke når før jul så det er veldig synd å gå glipp av en gang liksom) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg hadde droppa svømming i morra. Et øre som krangler litt har overhodet ikke godt av basseng. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snefrida Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Det ville jeg hoppet over. Er dessuten blitt småkaldt i lufta nå, og går hun ute en stund med vått hår og vondt øre, kan det fort bli verre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg hadde latt henne stå over svømmingen, og heller tatt henne med i bassenget selv en gang når hun er helt frisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Min yngste hadde garantert fått full ørebetennelse hvis jeg hadde sendt han i basseng med vondt i øret, så jeg hadde stått over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 ''Hadde dere latt henne ha svømming i morgen?'' Nei. Jeg hadde mye øreverk som barn selv og når det murret så gjorde garantert bading i basseng det verre. Spesielt når det var kjølig ute i tillegg. Det er kjipt når det er så få svømmetimer. Kanskje dere kan ha en dag i bassenget sammen når hun er bedre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.