Gjest lurer jeg på Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Vi hadde en veldig kald vinter der temperaturene ofte var under -20 grader. Jentene brukte skoene uten problemer. De holdt seg gode og varme! Jeg spurte dem flere ganger, for jeg klarte ikke helt å tro på det selv... Og jeg vet de svarte ærlig Jeg kjente også på føttene deres etter turdager. Da hadde de gjerne 1 par tynne ullblandingssokker på seg - og Dock-boots. Føttene var gode og varme. Støvlene er laget av samme "stoff" som våtdrakter - og de holder jo på varmen. Ok - takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Har kjøpt de til gutungen, igjen. Han har hatt de hvert år fra han kunne gå.. så med andre ord er jeg svært fornøyd. Det er vinterstøvler ja, brukes ikke i slaps og mildvær, da bruker han cherrox, men i kulde og snøvær. Hvis de blir våte kan man ta ut "sokken" inni, så de tar ikke så lang tid å tørke. Gutten min har aldri vært kald på beina med disse, ikke engang i vinter da det var kjempekaldt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hm, en strek i regningen at de ikke er vanntette. Om vinteren i slapsevær bruker vi cherrox, men vintersko bør også tåle en del fukt (bor i Bergen). De har jo plast over hele foten, men er stoff lenger opp.. Ble anbefalt å imprigminere dem av selgeren.. Gutten har aldri vært våt på beina med dem, han har jo dressen dratt over, så er mest plastdelen som kommer frem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypoen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Der svarte du på det jeg spurte om i neste tråd :-) Hvor kjøper du Dock-boots? Dock - boots selges på Obs 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg har ikke prøvd dem selv, men jentene har vært på flere turer med dem. De går vel ikke i timesvis da, men det blir sikkert en 4-5 km i løpet av en dag. De har ikke klaget i det hele tatt. Hverken på skoene eller på at de har blitt slitne i føttene/bena/ryggen. Jeg har lett i SÅ mange butikker etter dock-boots, men finner dem ikke :-(((( Nå MÅ bare 6-åringen ha nye vintersko... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg har lett i SÅ mange butikker etter dock-boots, men finner dem ikke :-(((( Nå MÅ bare 6-åringen ha nye vintersko... Så dumt da Men, det finnes jo heldigvis andre bra sko også da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.