Gjest vurderer bytte jobb Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Jeg leker med tanken om å søke på en jobb i et relativt nystartet firma med såkalte unike produkter innenfor den maritime bransjen. Det jeg er usikker på er økonomien til denne bedriften siden den er såpass nyetablert. Er det noe sted jeg kan sjekke hvordan det står til med bedriftskapitalen i dette firma? 0 Siter
Gjest krekling Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Du kan ta en undersøkelse hos Brønnøysundregistrene. www.brreg.no. 0 Siter
Gjest ikke der det er farlig.. Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 DFet er som oftest ikke i et nystartet firma økonomien er dårlig. Det er først når det har gått en stund og de har brukt opp egenkapitalen at det er "fare på ferde". I et nystartet firma er det alltid morro å jobbe, da spiriten er på topp og alle er i modus for å få dette til å gå bra. Om det skulle gå dårlig, finnes det vel andre jobber... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.