Gjest prust Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Vi må snart ut og kjøpe vintersko til 6-åringen. Husker det var noen som anbefalte noen veldig gode her i fjor, men jeg skrev det selvsagt ikke ned. Hva skal dere bruke til ungene i år? Hun på 9 hadde Sorel-sko i fjor, og vi var ganske fornøyd med dem, men i vann og slaps fungerte de ikke. Han på 11 passer forhåpentligvis Ecco gore-tex skoene sine i år og. 0 Siter
to-barns-mamman Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Jeg sverger til BOGS til både store og små. Dette er støvler som brukes året rundt hos oss, - også i - 20 på sørlandet .... Det er gode som støvler og holder altså fantastisk på varmen, og de blir ikke klamme, helt enkelt suverene. Har butikk i Drøbakk, men kan også bestilles på nett. 0 Siter
Gjest Kuoma-dama Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Sjekk denn siden: http://www.kuomiokoski.fi/index_se.html Vi sverger til dette merket for våre tre barn Har brukt dem i flere år og er veldig fornøyd! Hilsen 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Jeg sverger til BOGS til både store og små. Dette er støvler som brukes året rundt hos oss, - også i - 20 på sørlandet .... Det er gode som støvler og holder altså fantastisk på varmen, og de blir ikke klamme, helt enkelt suverene. Har butikk i Drøbakk, men kan også bestilles på nett. Skal noteres ned. Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.