Gjest prust Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Vi må snart ut og kjøpe vintersko til 6-åringen. Husker det var noen som anbefalte noen veldig gode her i fjor, men jeg skrev det selvsagt ikke ned. Hva skal dere bruke til ungene i år? Hun på 9 hadde Sorel-sko i fjor, og vi var ganske fornøyd med dem, men i vann og slaps fungerte de ikke. Han på 11 passer forhåpentligvis Ecco gore-tex skoene sine i år og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to-barns-mamman Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg sverger til BOGS til både store og små. Dette er støvler som brukes året rundt hos oss, - også i - 20 på sørlandet .... Det er gode som støvler og holder altså fantastisk på varmen, og de blir ikke klamme, helt enkelt suverene. Har butikk i Drøbakk, men kan også bestilles på nett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kuoma-dama Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Sjekk denn siden: http://www.kuomiokoski.fi/index_se.html Vi sverger til dette merket for våre tre barn Har brukt dem i flere år og er veldig fornøyd! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg sverger til BOGS til både store og små. Dette er støvler som brukes året rundt hos oss, - også i - 20 på sørlandet .... Det er gode som støvler og holder altså fantastisk på varmen, og de blir ikke klamme, helt enkelt suverene. Har butikk i Drøbakk, men kan også bestilles på nett. Skal noteres ned. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.