Gå til innhold

Folk er ikke så ille som man tror

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg meg en skikkelig overraskelse. Bruker jo mobilen som vekkerklokke, men den var søkk vekk. Fikk mannen til å ringe etter den og da svarte det jammen noen i andre enden. Det viste seg at det var en bussjåfør somm akkurat skulle gå av vakt, og hørte mobilen min ringe bak i bussen. Der har telefonen ligget på bussetet fra jeg gikk av bussen kl 16, og der lå den fortsatt kl 23.00.Er helt imponert. Min tro på menneskeheten har steget mange hakk etter dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353699-folk-er-ikke-s%C3%A5-ille-som-man-tror/
Del på andre sider

Fortsetter under...

'' Min tro på menneskeheten har steget mange hakk etter dette.''

Det er din tro på produsentene av teknologiske duppeditter som burde stige, da disse nå klarer å lage telefoner så små at de som normalt ville stjålet dem ikke ser den. ;)

Annonse

'' Min tro på menneskeheten har steget mange hakk etter dette.''

Det er din tro på produsentene av teknologiske duppeditter som burde stige, da disse nå klarer å lage telefoner så små at de som normalt ville stjålet dem ikke ser den. ;)

Denne er stor, og knall rød. Du skal se rimelig dårlig for å unngå å se den.

Så bra - det hender man har flaks!

Jeg glemte vesken på en uterestaurant da jeg var på ferie i en storby i mellom Europa for noen år siden.

Vi hadde kommet oss 50-100 meter bortover i gågata, da jeg hørte kelneren rope etter oss. Han løp alt han kunne for å ta oss igjen i en meget trafikkert gågate.

Synes det var veldig bra, med tanke på alle turistene som faktisk blir frastjålet lommebok, vesker, mobiler etc. Mens jeg her hadde latt vesken bli liggende igjen ved bordet - vær så god forsyn deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...