Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Au pair'en gikk til husfrua og ba om lønnspålegg. Fruen var ikke helt enig i at hun fortjente mer penger, så hun ba henne gjøre rede for hvorfor.

Au pair'en: "Det er tre grunner til at du bør gi meg høyere lønn. For det første er jeg flinkere enn deg til å stryke skjorter."

Fruen: "Og hvem sier at du er flinkere enn meg til å stryke skjorter?"

Au pair'en: "Mannen din"

Fruen: "Å!"

Au pair'en: "Og den andre grunnen er at jeg er flinkere enn deg til å lage mat!"

Fruen: "Tull og tøys! Hvem sier at du er bedre enn meg på kjøkkenet?"

Au pair'en: "Mannen din"

Fruen: "Å!"

Au pair'en: "Og den tredje grunnen er at jeg er bedre i senga enn deg!"

Fruen (skikkelig sint): "Hva? Og har mannen min sagt det også?"

Au pair'en: "Nei, det gjorde naboen."

Fruen: "Ok, så hvor mye er det du vil ha?"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Geografiske forskjeller.....

3 menn skal gifte seg.

Nr 1 gifter seg med ei jente fra Oslo.

Han krever at hun skal stelle huset. Første og andre dagen ser han ingen forskjell, men den tredje dagen er huset strøkent.

Nr 2 gifter seg med ei jente fra Trønderlag.

Han krever at hun skal stelle huset og at middagen står på bordet når han kommer fra jobb. Det går noen dager, men så ser han at hun har gjort det han krever.

Nr 3 gifter seg med ei jente fra Bergen.

Han krever at hun skal stelle huset, middagen skal være utsøkt, klærne vasket og skjortene strøket.

Han ser ikke noe de tre første dagene, men fjerde dagen kan han se litt på venstre øye og kan bevege høyrearmen såpass at han får smurt seg ei brødskive.

Skrevet

3 menn skal gifte seg.

Han krever at hun skal stelle huset. Første og andre dagen ser han ingen forskjell, men den tredje dagen er huset strøkent.

Han krever at hun skal stelle huset og at middagen står på bordet når han kommer fra jobb. Det går noen dager, men så ser han at hun har gjort det han krever.

Han krever at hun skal stelle huset, middagen skal være utsøkt, klærne vasket og skjortene strøket.

Han ser ikke noe de tre første dagene, men fjerde dagen kan han se litt på venstre øye og kan bevege høyrearmen såpass at han får smurt seg ei brødskive.

Tre damer får spørsmål om hvaa de ville gjort hvis de hadde strandet på øde øy sammen med 100 menn.

Dama fra Østlandet sa: Jeg hadde lagt på svøm til jeg ikke orket mer, slik at jeg bare forsvarnt på havet.

Dama fra Trøndelag sa: Jeg hadde alliert meg med den sterkeste av dem og satset på at han hadde beskyttet meg.

Dama fra Nord-Norge sa: Æ hørre spørsmålet, men æ forstår ikkje problemet!

Skrevet

Tre damer får spørsmål om hvaa de ville gjort hvis de hadde strandet på øde øy sammen med 100 menn.

Dama fra Østlandet sa: Jeg hadde lagt på svøm til jeg ikke orket mer, slik at jeg bare forsvarnt på havet.

Dama fra Trøndelag sa: Jeg hadde alliert meg med den sterkeste av dem og satset på at han hadde beskyttet meg.

Dama fra Nord-Norge sa: Æ hørre spørsmålet, men æ forstår ikkje problemet!

Hotelleier på Sørlandet ønsker en gruppe utenlandske gjester velkommen:

”You are hardly welcome. The lift is broken so you must use our traps.”

Skrevet

Hotelleier på Sørlandet ønsker en gruppe utenlandske gjester velkommen:

”You are hardly welcome. The lift is broken so you must use our traps.”

Uff da....!

Skrevet

3 menn skal gifte seg.

Hehehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...