Gå til innhold

Blir man ikke feit av kokesjoko??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at det er sunt med kokesjokolade, stemmer det, hihi?

Jeg får såååå ofte lyst på noe, og i går var huset rensket for "noe", og jeg gikk løs på kokesjokoladen i bakeskuffen:)

Og det var jo digg, og det holdt med 4 små ruter...

Blir man feit av kokesjokolade?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mørk kokesjokolade i små mengder blir du ikke feit av, men det er lett

å venne seg litt for mye til det søte.

Skrevet

Kokesjokolade med høy prosentandel kakao (70% og over) er sunt men i små mengder. Det er fortsatt mye kalorier i det så det er ikke noe man kan spise ubegrenset dersom man prøver å gå ned noen kilo:)

Skrevet

Det gjør men nok, om man spiser mye. Men hva mye er, kommer jo an på hva du ellers spiser, hvor mye du beveger deg, osv osv osv.

Jeg ha gjort en helt annen oppdagelse; Popcorn! Bare ca 350 kalorier pr 100 gram, også så godt! :-)

Skrevet

Du blir ikke feit av noe, og du kan bli feit av alt.

Gjest AtHomeMom
Skrevet

Umulig å svare på - du blir feit av alt du spiser for mye av, og man blir ikke fet hvis man spiser ting i passelige mengder...

Men mørk sjokolade (med kakaoprosent over 70%) er sunnere enn lyserer sjokolade...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...