Skumring Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Enkelt og greit - hvis de med vilje skamferer dukkene får dukkene være sånn. Det er jo ikke spesielt dramatisk, det er bare dukker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoppsideisi Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Nei våre barn får ikke lov å ødelegge leker men om de hadde klippet barbiene hadde jeg ledd meg i hjel for de ser jo grønnjævelige ut i utgangspunktet og er sikkert finere uten hår:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg er i utgangspunktet enig med deg, siden ungene er såpass små. Jeg hadde antakelig latt dem får klippe én av dokkene, hvis de hadde flere. Evt. funnet en dokke som var litt utrangert. Mannen min kunne nok reagert som din. Kjente veldig godt igjen det du skrev nedenfor om bevisstløshet i forhold til f.eks. påkledning. (Åh, han stakk visst ut før jeg så at han var uten yttertøy...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg hadde gjort nøyaktig som din mann, forklart at dukkenes hår ikke vokste ut igjen, og at de ikke fikk nye dukker om de ikke synes de ble fine etter klippen. Noen erfaringer må også unger få gjøre seg. Dukkene er ikke ødelagt av en klipp, de er annerledes. Med barbie er det vel kun en forbedring også, vil jeg tro. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hohoho, akkurat slik gjorde jeg da jeg var liten. Er ikke det litt stilig da, at jentungen har skjønt at jenter ikke nødvendigvis måå ha langt hår, men heller en kul kort klipp?! Hahaha, gjør vel ingenting om en frisert barbie, syns jagu det er på tide å rocke henne opp litt jeg, jenter trenger ikke være søte og snille hele tiden. Og for Barbies del, er det vel på høy tid med noen forandringer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.