Gå til innhold

Skamferte Barbiedukker

filiokus81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• filiokus81

13

• morsan

9

• frosken

5

• AneM1365380603

5

Nei våre barn får ikke lov å ødelegge leker men om de hadde klippet barbiene hadde jeg ledd meg i hjel for de ser jo grønnjævelige ut i utgangspunktet og er sikkert finere uten hår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet enig med deg, siden ungene er såpass små.

Jeg hadde antakelig latt dem får klippe én av dokkene, hvis de hadde flere. Evt. funnet en dokke som var litt utrangert.

Mannen min kunne nok reagert som din. Kjente veldig godt igjen det du skrev nedenfor om bevisstløshet i forhold til f.eks. påkledning. (Åh, han stakk visst ut før jeg så at han var uten yttertøy...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gjort nøyaktig som din mann, forklart at dukkenes hår ikke vokste ut igjen, og at de ikke fikk nye dukker om de ikke synes de ble fine etter klippen.

Noen erfaringer må også unger få gjøre seg. Dukkene er ikke ødelagt av en klipp, de er annerledes.

Med barbie er det vel kun en forbedring også, vil jeg tro. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho, akkurat slik gjorde jeg da jeg var liten.

Er ikke det litt stilig da, at jentungen har skjønt at jenter ikke nødvendigvis måå ha langt hår, men heller en kul kort klipp?!

Hahaha, gjør vel ingenting om en frisert barbie, syns jagu det er på tide å rocke henne opp litt jeg, jenter trenger ikke være søte og snille hele tiden. Og for Barbies del, er det vel på høy tid med noen forandringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...