200eek Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Hvordan gjør dere det? Poden vil se Supernatural som hadde premiere på US-tv i kveld Hvordan får han fulgt denne serien? (pining å vente til den kommer hit får jeg beskjed om...prøvde å forklare at modern overlevde Lost-venting men....) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Jeg venter til de kommer på dvd og handler fra play.com 0 Siter
200eek Skrevet 27. september 2010 Forfatter Skrevet 27. september 2010 Jeg venter til de kommer på dvd og handler fra play.com Joda, men når det først har ankommet norske grenser så er jo "problemet" løst Det er fler som følger utenlandske serier etter som jeg har skjønt - før seriene har kommet hit - ...jeg lurte på hvordan de gikk frem for å få gjort det 0 Siter
petter smart Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Skal du se seriene rett etter at de har gått på TV i USA må du nok laste dem ned fra nettet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.