Gå til innhold

Hvor mye koster det å ha alltid laderen tilkoble

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg aner ikke, men har hørt at man ikke bør la laderen stå i kontakten fordi den da har strøm i seg og det kan i verste fall føre til brann... om det er sant vet jeg ikke, men..

Er det så mye jobb å røske ut laderen fra kontakten da? ;)

Caloni Makaroni

Neppe det store beløpet, det er heller den samlede summen som kan bli merkbar, om man generelt lar alle slags ladere stå i hele tiden.

Kjenn på laderen når den står i uten at du lader mobilen. Er den varm, så tyder det på at den drar en del strøm.

Men...kan du ikke bare nappe den ut uansett? ;)

Jeg aner ikke, men har hørt at man ikke bør la laderen stå i kontakten fordi den da har strøm i seg og det kan i verste fall føre til brann... om det er sant vet jeg ikke, men..

Er det så mye jobb å røske ut laderen fra kontakten da? ;)

''Er det så mye jobb å røske ut laderen fra kontakten da? ;)''

Jeg er ikke trådstarter, men svarer likevel :-) I de aller, aller, aller fleste tilfeller er det ikke mye jobb. Men på kontoret lar jeg en reservelader stå i hele tiden - rett og slett fordi jeg må rkype på alle fire under pulten for å ta den ut & inn :-)

Jeg er ikke trådstarter, men svarer likevel :-) I de aller, aller, aller fleste tilfeller er det ikke mye jobb. Men på kontoret lar jeg en reservelader stå i hele tiden - rett og slett fordi jeg må rkype på alle fire under pulten for å ta den ut & inn :-)

'' rett og slett fordi jeg må rkype på alle fire under pulten for å ta den ut & inn :-)''

Kunne blitt et Kinderegg, dette! ;-)

Annonse

Da kan jeg skjønne det ;)

Men man sover ikke på kontoret (som regel ikke iallefall ;-)), så der ville jeg ikke tenkt på brannfare osv ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...