Gå til innhold

Gutt 23 mnd og vondt i foten

Gjest Han liker ikke leger

Anbefalte innlegg

Gjest Han liker ikke leger

Gutten min er snart 2 år og har de siste ukene haltet litt. det virker ikke som om han halter hele tiden men av og til. Hvor lenge kan han gå sånn får vi kontakter legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst må jeg si at hva 2-åringen "liker" eller "ikke liker" er uvesentlig hvis man som foreldre mener det er nødvendig å oppsøke lege.

Hvis ungen har vondt og halter når han går ville jeg tatt han til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta han med til legen.

Rundt den alderen begynte jeg å halte litt etter et fall fra en stol. Etter lang tid med utredninger fikk jeg diagnosen barneleddgikt. Jeg var dårlig hele barndommen, fram til 17års-alderen. Jeg har ikke diagnosen lengre, men jeg sliter fremdeles med leddbetennelser nå og da.

En 2-åring halter sjeldent for oppmerksomhet, så en legetime er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o).

Bestill legetime.

Jeg kjenner ei jente på rundt den alderen som haltet, det var ett lite brudd som grodde litt skjevt. Foreldrene kunne ikke sette fingeren på når det skulle ha skjedd.

Jeg vet ikke hva som ble gjort, men jenta halter ikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AtHomeMom

Hvis "nicket" ditt er riktig, at dere ikke tar ham med til legen for 23 mnd'ingen ikke liker leger, så har dere feil fokus. Et barn på den alderen er ikke i en stiruasjon til å ha noen avgjørende betydning for dette. Hvis dere tror noe er galt med foten til sønnen deres, tar dere ham med til legen om han så hyler og griner og dere må bære ham inn på legekontoret... Jeg har selv sittet med hysteriske unger på legekontoret og det er ikke noe moro, men det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...