Gjest Hjeeeeeelp meeeeeg Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Ryanair tillater kofferter som er bredde 40, høyde 50 og dybde 20. De aller, aller fleste har jo dybdemål 23....og vi sliter med å finne en med 20 som mål. Vurderer å kapitulerer å bestille Ryanair sin egen cabin bag, med godkjente mål. Men nå sliter jeg med å finne denne på nettsiden deres!! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Jeg kjøpte en på Morris, jeg mener å huske den er 20 cm, men ta det med en klype salt. Jeg husker iallfall at den var litt mindre enn de "vanlige" små. 0 Siter
cathlin Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Jepp, Morris. Ellers funker det med en som er 23 bred også, hvis den er myk, og klemmesammen-bar. Den må bare gå opp i et sånt stativ de har satt frem. 0 Siter
cathlin Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Jepp, Morris. Ellers funker det med en som er 23 bred også, hvis den er myk, og klemmesammen-bar. Den må bare gå opp i et sånt stativ de har satt frem. Mente 23 dyp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.