Gå til innhold

Ritalin - ingen ADHD diagnose

caprice

Anbefalte innlegg

Vi har en tiåring som akkurat har startet utredning hos BUP. Hun er tidligere sjekket ut for bla dysleksi utenfor BUP eller PPT, men vår BUP historie består bare av to møter. Et med og et uten barnet tilstede.Allerede etter møte nr 2 har vi fått Ritalin. 20mg daglig. Jenta veier ca 26 kg. Er det noen som kan si meg om dette er en lav eller normal dose? Jeg var i utgangspunktet positiv til Ritalin, men har nå lest litt rundt det og er ikke så veldig for lenger. Mannen min derimot mener at "endelig" har vi fått noe som sikkert funker.... Jeg har tilfeldigvis fått høre om Kakllinikken i Oslo via en bekjent som hadde en slektning som hadde fantastisk erfaring med alternativ behandling. Noen andre som har egen erfaring derfra? Må si jeg også er overrasket over at det gikk såpass fort å få ritallin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...