Gå til innhold

Jeg lurer

Gjest apelsin

Anbefalte innlegg

Er det noen her som hvet hva drynites pyjamas er?

Er det nattbukse eller er det truse?

Går det ann å vaske drynites pyjamas?

Er det noen som bruker drynites i steden for bind når dere har m?

Håper på svar av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Er det noen her som hvet hva drynites pyjamas er? Er det nattbukse eller er det truse? Går det ann å vaske drynites pyjamas? Er det noen som bruker drynites i steden for bind når dere har m? Håper på svar av andre.''

Jeg har ingen erfaring med DryNites, men har søkt litt på nettet for deg. her ser du bilder av dem:

http://www.drynites.com/no/drynites-informasjon/default.aspx

Det er nattbukser for barn og ungdom opp til 15 år, men kan sikkert brukes av eldre ungdommer hvis de passer. De brukes for å trekke til seg urin, og has på under pyjamasen.

Jeg tror ikke de kan vaskes, det ser ut som om de er engangs.

De er beregnet for urin, ikke mens, så jeg vil tro at man må bruke bind eller tamponger i tillegg under mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Er det noen her som hvet hva drynites pyjamas er? Er det nattbukse eller er det truse? Går det ann å vaske drynites pyjamas? Er det noen som bruker drynites i steden for bind når dere har m? Håper på svar av andre.''

Jeg har ingen erfaring med DryNites, men har søkt litt på nettet for deg. her ser du bilder av dem:

http://www.drynites.com/no/drynites-informasjon/default.aspx

Det er nattbukser for barn og ungdom opp til 15 år, men kan sikkert brukes av eldre ungdommer hvis de passer. De brukes for å trekke til seg urin, og has på under pyjamasen.

Jeg tror ikke de kan vaskes, det ser ut som om de er engangs.

De er beregnet for urin, ikke mens, så jeg vil tro at man må bruke bind eller tamponger i tillegg under mens.

Å ja.

Takk for svar.

Går det ann å bruke de når vi foreksempel er syk med omgangsyke og diare hvis vi ikke rekker fram til toalettet med avføring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...