Gjest apelsin Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Er det noen her som hvet hva drynites pyjamas er? Er det nattbukse eller er det truse? Går det ann å vaske drynites pyjamas? Er det noen som bruker drynites i steden for bind når dere har m? Håper på svar av andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er det ikke noen som er innom denne siden som kan svare meg på dette spørsmålet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dido Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er det ikke noen som er innom denne siden som kan svare meg på dette spørsmålet? www.drynites.com/no/ Her får du svar.. selv bruker jeg det ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 ''Er det noen her som hvet hva drynites pyjamas er? Er det nattbukse eller er det truse? Går det ann å vaske drynites pyjamas? Er det noen som bruker drynites i steden for bind når dere har m? Håper på svar av andre.'' Jeg har ingen erfaring med DryNites, men har søkt litt på nettet for deg. her ser du bilder av dem: http://www.drynites.com/no/drynites-informasjon/default.aspx Det er nattbukser for barn og ungdom opp til 15 år, men kan sikkert brukes av eldre ungdommer hvis de passer. De brukes for å trekke til seg urin, og has på under pyjamasen. Jeg tror ikke de kan vaskes, det ser ut som om de er engangs. De er beregnet for urin, ikke mens, så jeg vil tro at man må bruke bind eller tamponger i tillegg under mens. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 ''Er det noen her som hvet hva drynites pyjamas er? Er det nattbukse eller er det truse? Går det ann å vaske drynites pyjamas? Er det noen som bruker drynites i steden for bind når dere har m? Håper på svar av andre.'' Jeg har ingen erfaring med DryNites, men har søkt litt på nettet for deg. her ser du bilder av dem: http://www.drynites.com/no/drynites-informasjon/default.aspx Det er nattbukser for barn og ungdom opp til 15 år, men kan sikkert brukes av eldre ungdommer hvis de passer. De brukes for å trekke til seg urin, og has på under pyjamasen. Jeg tror ikke de kan vaskes, det ser ut som om de er engangs. De er beregnet for urin, ikke mens, så jeg vil tro at man må bruke bind eller tamponger i tillegg under mens. Å ja. Takk for svar. Går det ann å bruke de når vi foreksempel er syk med omgangsyke og diare hvis vi ikke rekker fram til toalettet med avføring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 www.drynites.com/no/ Her får du svar.. selv bruker jeg det ikke. Hei Dido. Hvorfor bruker ikke du det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dido Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hei Dido. Hvorfor bruker ikke du det? Hei, av den enkle grunn at jeg ikke har behov for det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hei, av den enkle grunn at jeg ikke har behov for det. Hei Dido. Hva som gjør at du ikke har behov for det da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.