Gjest Tatjana Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Finnes det? Jeg skulle hatt ny utebukse til sjuåringen, ikke vinterbukse men til bruk nå om høsten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det finnes, men jeg har aldri kjøpt det. Navigare har, på Obs. Jeg kjøper HH shelter, overtrekksbukse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det finnes, men jeg har aldri kjøpt det. Navigare har, på Obs. Jeg kjøper HH shelter, overtrekksbukse. Takk! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Helly Hansen har tynne overtrekksbukser i HellyTec. Anbefales. Men de tåler nok ikke så my herjing. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Helly Hansen har tynne overtrekksbukser i HellyTec. Anbefales. Men de tåler nok ikke så my herjing. Takk for svar. Jeg har alt kjøpt soft shell-bukse jeg :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Takk for svar. Jeg har alt kjøpt soft shell-bukse jeg :-). Hvor fant du? Vi trenger også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvor fant du? Vi trenger også Min lokale MX-sport :-). Merke Skogstad. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Min lokale MX-sport :-). Merke Skogstad. Takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Takk ...og DER så jeg at jeg lurte deg gitt. Det var Stormberg, ikke Skogstad. Men jeg kjøpte dem på MX-sport da... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 ...og DER så jeg at jeg lurte deg gitt. Det var Stormberg, ikke Skogstad. Men jeg kjøpte dem på MX-sport da... ;-) Tror ikke det er så mye MX Sport her, så jeg må lete etter merket. Men Stormberg finner jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.