Gjest Bursdag snart Skrevet 30. september 2010 Skrevet 30. september 2010 Trenger forslag til hvordan man organiserer en skattejakt for en gjeng 7 år gamle gutter i bursdag. Vitsen er å finne godteposene. Hvordan? Rebus, gåter? 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 30. september 2010 Skrevet 30. september 2010 I den alderen ville jeg satset på bilder. Enkle tegninger som viser hvor de må gå for å finne neste lapp. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 30. september 2010 Skrevet 30. september 2010 I den alderen ville jeg satset på bilder. Enkle tegninger som viser hvor de må gå for å finne neste lapp. Støttes! Det har vært prøvd her med 5 åringer, med stort hell. 0 Siter
Gjest Bursdag snart Skrevet 30. september 2010 Skrevet 30. september 2010 Støttes! Det har vært prøvd her med 5 åringer, med stort hell. Takk begge to, vi gjorde det sånn i fjor da de ikke kunne lese, men tenkte å være litt mer avansert i år! 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 30. september 2010 Skrevet 30. september 2010 Takk begge to, vi gjorde det sånn i fjor da de ikke kunne lese, men tenkte å være litt mer avansert i år! Men hvor flinke er de til å lese? Jeg mener, hvis de må slite og stave seg gjennom ord for ord, så kan selv "Gå til garasjen" bli uoverkommelig... 0 Siter
Gjest Bursdag snart Skrevet 30. september 2010 Skrevet 30. september 2010 Men hvor flinke er de til å lese? Jeg mener, hvis de må slite og stave seg gjennom ord for ord, så kan selv "Gå til garasjen" bli uoverkommelig... Hehe, nå hadde jeg jo ikke tenkt å skrive en avhandling. Alle i klassen er dessuten flinke til å lese, pluss de kan hjelpe hverandre, pluss vi er to voksne her! 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Hva med å henge rundt bokstaver på skjulte steder? (gjerne inne) Ungene må etterpå sette sammen bokstavene til et ord.. 0 Siter
Gjest Bursdag snart Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Hva med å henge rundt bokstaver på skjulte steder? (gjerne inne) Ungene må etterpå sette sammen bokstavene til et ord.. Takk for tips! Nå har jeg jakta i boks - lager ledetråder på ark som er gjemt rundt omkring, til slutt finner de skattekista (skoeske kledd med folie ...)! 0 Siter
labine Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 en ting som er avhengig av flere ting er at en voksen gjemmer seg ute i mørket med godteposene. Det er jo avhengig av at det er mørkt ute og ikke så mye lys i nærheten. Vi gjorde det i fjor da guttungen hadde bursdag - vi hadde ikke nok lommelykter så de måtte gå (dvs løpe....) to og to. Dette var da for niåringer. Vi tok det når de begynte å bli litt urolige slik at de fikk løpt litt av seg ute - de roa seg faktisk litt etterpå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.