Gjest prust Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Pst. Et lite råd: Har du allerede kjøpt malingen til lister? Om ikke anbefaler jeg å brekke til eggehvit, som oppleves som helt hvit men ikke så hvit at den er selvlysende. Alt som leveres av ferdigmalede dører, vinduer og lister er malt i eggehvit, og dermed er det lett å supplere også. Vi har malt verandadøra i eggehvit fra før, og er vel enige om at vi ønsker å male over den slik at den blir helt hvit. Fargen chi er veldig hvit, selv om den ikke er helt hvit - slik at eggehvit blir gult i forhold til chi.... Har bare kjøpt én liter med listemaling, så vi er ikke bastet og bundet ennå :-) Takk for tips ofrresten. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Vi har malt verandadøra i eggehvit fra før, og er vel enige om at vi ønsker å male over den slik at den blir helt hvit. Fargen chi er veldig hvit, selv om den ikke er helt hvit - slik at eggehvit blir gult i forhold til chi.... Har bare kjøpt én liter med listemaling, så vi er ikke bastet og bundet ennå :-) Takk for tips ofrresten. Skjønner - er helt sikker på at det blir kjempefint! *Ser meg rundt og får lyst til å friske opp litt jeg også* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.