Gjest høstløv Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hehe*:-) Nei, tydeligvis ikke... Noen kommer som helt ferske inn her og, vet du!! Eller har du ikke fulgt godt nok med? Ikke lett å følge med på de forskjellige nick, for mange bytter nick veldig ofte og da ser jeg ikke hvem som er relativt ferske og hvem som har vært her i en årrekke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ikke lett å følge med på de forskjellige nick, for mange bytter nick veldig ofte og da ser jeg ikke hvem som er relativt ferske og hvem som har vært her i en årrekke. Har vært her siden 1998, så..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har vært her siden 1998, så..... Var det du som svarte under nicket''seriøs!?!?''? Nå bruker du nicket ''puttelulle'', da er det ikke lett å skjelne hvem som har vært her fra tidenes morgen og hvem som er nye, gitt! Dessuten er det en gammel tråd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Var det du som svarte under nicket''seriøs!?!?''? Nå bruker du nicket ''puttelulle'', da er det ikke lett å skjelne hvem som har vært her fra tidenes morgen og hvem som er nye, gitt! Dessuten er det en gammel tråd. Måtte lese tråden en gang til... Nei, jeg mente at "seriøs?" har vært her siden 1998, men kanskje ikke så aktivt i de siste årene, det er nå så... Du er ikke så gammel her inne, du heller, eller?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.