Gå til innhold

Grusom opplevelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på trøsteshopping i dag -siden det er synd på meg -siden jeg er et så forferdelig menneske. På turen kom jeg over en nydelig vinterkåpe som kostet 3500! Og jeg MÅ ha den.

Forferdelig opplevelse.Når jeg har kjøpt den må jeg også oppgradere andre deler av garderoben for alt kommer til å se slitt ut sammenlignet med den.

Måtte bare dele dette med noen.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

37

• frosken

11

• Mandolaika

8

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er veldig glad for at jeg ikke har det sånn.... :-D

Skrevet

Er veldig glad for at jeg ikke har det sånn.... :-D

Hehe. Min filosofi er at selv om jeg er fæl på innsiden, kan jeg i allefall prøve å se best mulig på utsiden. I hvertfall når jeg syns synd på meg selv.

Skrevet

''Måtte bare dele dette med noen.''

Hmmm.... kanskje du allerede deler kåpen med banken...*s*

Nå venter jeg bare på at du sier at du har funnet en supersekk også, og at du har meldt deg på TV3's Luksusfellen.

Skrevet

''Måtte bare dele dette med noen.''

Hmmm.... kanskje du allerede deler kåpen med banken...*s*

Nå venter jeg bare på at du sier at du har funnet en supersekk også, og at du har meldt deg på TV3's Luksusfellen.

Jepp. Jeg skal snart finne en superdyr supersekk. OGSÅ skal jeg melde meg på luksusfellen. Der skal jeg spille dum og si med gråtkvalt stemme at jeg VISSTE ikke hva jeg gjorde. Jeg KAN ikke med penger, jeg *snufs* REDD MEG! Også skal jeg gråte og løpe ut fordi verden er for hard for meg å takle alene. Særlig penge-verden. Så skal de sette opp en strengt budsjett for meg som jeg må følge, pluss at de ringer banken og ordner opp. Også i gave gir de meg en Mac til 13 000 som jeg trenger.

Dette kan bare bli vinn-vinn-situasjon.

Skrevet

Jepp. Jeg skal snart finne en superdyr supersekk. OGSÅ skal jeg melde meg på luksusfellen. Der skal jeg spille dum og si med gråtkvalt stemme at jeg VISSTE ikke hva jeg gjorde. Jeg KAN ikke med penger, jeg *snufs* REDD MEG! Også skal jeg gråte og løpe ut fordi verden er for hard for meg å takle alene. Særlig penge-verden. Så skal de sette opp en strengt budsjett for meg som jeg må følge, pluss at de ringer banken og ordner opp. Også i gave gir de meg en Mac til 13 000 som jeg trenger.

Dette kan bare bli vinn-vinn-situasjon.

Skynd deg og finn en supersekk før Luksusfellen kommer og tar deg. Også må du si fra når du har funnet supersekken, sånn at jeg kan vurdere om den kan være egnet for meg også...*s*

Hvilken farge var det på kåpa?

Skrevet

Skynd deg og finn en supersekk før Luksusfellen kommer og tar deg. Også må du si fra når du har funnet supersekken, sånn at jeg kan vurdere om den kan være egnet for meg også...*s*

Hvilken farge var det på kåpa?

Den var svart. Og var delvis i ull. God. Svart halvlang. Jeg gikk inn i str 34. Så jeg må kanskje ha nye sko til den, ikke sant.

Skrevet

Den var svart. Og var delvis i ull. God. Svart halvlang. Jeg gikk inn i str 34. Så jeg må kanskje ha nye sko til den, ikke sant.

Neeeeei! Ikke nye sko også. Tenk på alt det andre du også mener at du trenger...

Skrevet

Neeeeei! Ikke nye sko også. Tenk på alt det andre du også mener at du trenger...

Men det går ikke an å gå i joggesko til den kåpa. Så må jeg også snart til frisøren og få en mer voksen frisyre. Kåpa så veldig voksen ut. Plutselig blir jeg voksen. Det visste bare ikke at det var så dyrt.

Skrevet

De i butikken sa det kunne passe med pumps. Jeg vet da svarte hva pumps er.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

De i butikken sa det kunne passe med pumps. Jeg vet da svarte hva pumps er.

Du kan ikke gå ute med pumps om vinteren. Kanskje du trenger støvletter heller?

Skrevet

Du kan ikke gå ute med pumps om vinteren. Kanskje du trenger støvletter heller?

Hva er pumps?

Jepp, jeg trenger støvletter eller lignende.

Skrevet

Vent til over nyttårf, så selger de trolig kåpa til halv pris! Iallfall gjør butikkene det om jeg kjøper et dyrt klesplagg.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Hva er pumps?

Jepp, jeg trenger støvletter eller lignende.

Pensko :-)

Skrevet

Pensko :-)

Ok, Nei jeg har ingen planer om å fryse i hjel denne vinteren heller.

Gjest ingen nick nå
Skrevet

Sånne sko anser jeg for umulig å gå i uten å falle.

Du behøver ikke å kjøpe de høyeste, tynneste første gangen da ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...