Gjest gurrine Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg baker stort sett en sort eller flere ja. Alt etter hvor travelt jeg har det og etter formen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Sukk, jeg var flink en periode, men nå har jeg ikke tid lenger. Tyr til kjøpekaker og almisser fra venner og svigermor 0 Siter
sant å si Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Baker pepperkaker, marengs og pepperkakehus. Er jeg heldig så får jeg fattigmann fra mora mi. Og det er vel i grunnen alt. 0 Siter
Angustia Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 *LOL* Det passer fint med julesangen "Her kommer dine armer små!" :-) Med vennlig hilsen Hihi, ja, disse armene er også usedvanlig søte :-) 0 Siter
Sør Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Hihi, ja, disse armene er også usedvanlig søte :-) Ja, for ikke å snakke om alle som har vandret i ansjos (vandret i hans ljos)! Med vennlig hilsen PS: epost! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 ja, det er skikkelig kos å lage julekaker :-) 0 Siter
morsan Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 ''Kanskje jeg skkal vurdere å ta ut av eska, for aller aller første gang, det krumkakejernet jeg var så 'heldig' å få i julegave i 1999?'' LOL, lot meg inspirere til å ta en leiteaksjon på loftet nå ;-) Fikk noe tilsvarende av "grandtante Frida" for ca 15 år siden... Jeg kan ikke skylde på grandtante engang - det var den ene søsteren min som kjøpte det fordi den _andre_ søstra ønsket seg det! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Baker du ikke krumkaker? Det er jo _så_ godt :-) Men man trenger jo ikke selv lage alt som er godt;-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Men man trenger jo ikke selv lage alt som er godt;-) Hmm. Neivel, da ;-) Men de hjemmelagde er nå best,,, 0 Siter
morsan Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Hmm. Neivel, da ;-) Men de hjemmelagde er nå best,,, _andres_ hjemmelagde isåfall... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 _andres_ hjemmelagde isåfall... Ålreit, da :-) Men de er enkle og greie å lage, ser du. 0 Siter
morsan Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Ålreit, da :-) Men de er enkle og greie å lage, ser du. Ja, det er jo derfor jeg vurderer å ta frem jernet :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 I aim to please! http://www.aktivioslo.no/juleguide/julekaker.php (Men nå røpet jeg hvor jeg fant lista, og det var jo urutinert - da jeg antar de fleste trodde jeg hadde full kontroll på julekaker). Takk:-) Hva gjør du lørdagskveld, forresten? Jeg skal ha hekleparty hjemme hos meg, og du er selvsagt innvitert. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Hmm. Neivel, da ;-) Men de hjemmelagde er nå best,,, ''Men de hjemmelagde er nå best,,,'' Ja og nei. Avhenger av hva det er. Foretrekker de kjøpte pepperkakene.... men baker litt i lag med ungene for kosens skyld 0 Siter
Katt-ja Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 ''Men de hjemmelagde er nå best,,,'' Ja og nei. Avhenger av hva det er. Foretrekker de kjøpte pepperkakene.... men baker litt i lag med ungene for kosens skyld Det var krumkaker jeg refererte til... 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Det var krumkaker jeg refererte til... Ok. :-) Jeg har aldri laget kromkaker...Mangler den krom-kake-stekeren (hva enn det heter). Liker de kjøpte, men liker kjempegodt de hjemmebakte jeg har smakt hos naboen :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Er det jul allerede? .....nei- men snart. Jeg gleder meg. :-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg baker selv, og det kribler ikke det allerminste. Det kommer det heller ikke til å gjøre før i desember. vent til advent! 0 Siter
Angustia Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Jeg kan ikke skylde på grandtante engang - det var den ene søsteren min som kjøpte det fordi den _andre_ søstra ønsket seg det! ;-) Uuups, desto verre :-) Lykke til med krumkakene! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 De eldste barna har begynt å ta over mye av bakeshowet. *Hurra*. Så får jeg lage de sortene jeg liker å lage/spise. Tørre julekaker er ikke min greie.! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.