Gjest elistha Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har brukt stikkpiller flere ganger på mitt barn på 17 mnd, men idag i "sykdommens hete" med full influensa begge 2 så tror jeg, jeg kan ha stukket den den feil inn, så den liksom var kommet ut igjen etterpå i gromsete form... Jeg er usikket men kanksje jeg stakk den i skjeden , veldig usannsynlig , men vet ikke helt.. Er dette farlig bør jeg kontakte legevakt ? er det farlig for undelrivet til jenta mi? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerda Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Neppe, tror nok kroppen ville kvitte seg med det. Er du i tvil, ring legevakta så kan sykepleieren der svare på ditt enkle spørsmål :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
determegdet Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvordan er det mulig? Man ser da forskjell på en analåpning og en skjedeinngang??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvordan er det mulig? Man ser da forskjell på en analåpning og en skjedeinngang??? Det der var da unødvendig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvordan er det mulig? Man ser da forskjell på en analåpning og en skjedeinngang??? ''Hvordan er det mulig? Man ser da forskjell på en analåpning og en skjedeinngang???'' Tenkte akkurat det samme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.