Gjest Hva kan jeg gjøre? Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg skal jobbe i neste uke og mannen min skulle være hjemme med barna men nå er han syk og jeg tviler på om han klarer å ta seg av barna da. Har ikke noen familie som kan ta dem. Kan jeg bruke syke barn egenmelding da? Kan ikke den brukes når barnepasser blir syk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AtHomeMom Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Du kan bruke egenmelding ja, man krysser av for sykt barn/barnepasser:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bølger Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Du kan bruke egenmelding ja, man krysser av for sykt barn/barnepasser:-) Ofte har de et eget skjema som brukes til sykt barn og barnepasser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AtHomeMom Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ofte har de et eget skjema som brukes til sykt barn og barnepasser. Ja, det kan hende det har blitt noe nytt siden jeg hadde syke barn:-) Vi hadde samme egenmeldingsskjema, og skulle på det presisere om det var egen eller barns/barnepassers sykdom... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bølger Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ja, det kan hende det har blitt noe nytt siden jeg hadde syke barn:-) Vi hadde samme egenmeldingsskjema, og skulle på det presisere om det var egen eller barns/barnepassers sykdom... Det er nok forskjell på arbeidsplasser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.