Gjest apelsin Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har ikke lov å snakke om diabetes, insulin, mat, høyt blodsukker eller lavt blodsukker her på dol for alt jeg sier om det er feil for jeg kan tydligvis forlite. Eller så er det det at jeg tror at doktoren har sakt at jeg har diabetes og så har jeg ikke diabetes. Jeg er helt forvirret nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moderator Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ta en pause til mandag før du skriver flere innlegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ta en pause til mandag før du skriver flere innlegg. Ok. Jeg må legge meg nå for jeg får melatonin for å sove og den skal taes en time før jeg sover så nå er klokken så mange. Hvis jeg skriver noe i morgen eller spør om noe i morgen, så bare slett det for da kommer jeg på at jeg ikke skal før mandag. God natt til alle her på www.doktoronline.no. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moderator Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ok. Jeg må legge meg nå for jeg får melatonin for å sove og den skal taes en time før jeg sover så nå er klokken så mange. Hvis jeg skriver noe i morgen eller spør om noe i morgen, så bare slett det for da kommer jeg på at jeg ikke skal før mandag. God natt til alle her på www.doktoronline.no. God natt apelsin:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.