Gjest hva er dette for noe? Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 7 åringen min har siden i sommer hatt en rød prikk på ene fingeren siden i sommer. Det er også litt rødt rundt den røde prikken. Den er som et knappenålshode, littegrann forhøyelse. Den syns ikke når jeg klemmer på den. Jeg så den i juli og den er like synlig enda. Tror det var et lite sår der først. Vi spritet litt hendene når vi var på ferie i sommer, mulig det da også kom i dette såret. Hva kan dette være for noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 En vorte? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ingen nick Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 En vorte? Vorter er hudfargede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Flåttbitt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.