Gjest uten støttehjul! Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Lillesøster på snart 4,5 år lærte å sykle i dag. Veldig stas! Hun har egentlig ikke syklet så mye, men vi prøvde å ta av støttehjulene i forrige uke, og med noen dagers trening løsnet det altså i dag. Flinke store, lille jenta mi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Så flink hun er!! Jeg synes egentlig ofte de tar det mye fortere enn vi hadde trodd, jeg Snuppa her var også såvidt 4,5 da hun i våres plutselig syklet alene andre gang vi øvet på det (med en ukes mellomrom). Jeg hadde aldri trodd det, og skjønte ingenting Moro når de skjønner at de får til! (men snuppa mi konkluderte med at "nå kan jeg det mamma, så nå trenger jeg jo ikke å sykle mer".... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er så moro når de mestrer noe nytt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gratulerer:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HI mammaen hennes Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Takk for svar. Litt komisk at jeg blir SÅ glad, men det er ganske stort likevel he he 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 -supert- :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.