Gjest nybakt tobarnsmor Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er det noen her som har erfaring? Har ungen på seg det mens man kjører, eller er det kun når man frakter ungen inn og ut av bilen så han/hun ikke skal bli kald? Sånn jeg ser på bildet nederst til venstre http://www.vognposer.no/page.php?p=329&c=136&s=1&language=no (klarte ikke kopiere link til selve bildet) ser det ut som ungen skal ligge oppå teppet og ha teppet over seg???? Det kan vel bli ganske varmt i en bil? Har ikke kjøpt noe slikt ennå. Holder det kanskje med et fleecepledd over? Det er ikke vanntett men.... selger de noe vanntett kalesjegreier jeg kan ha over? I tilfelle jeg skal levere eldsten i barnehage og må bære med meg bilstolen? I så fall hvor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verinoca Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Vi har aldri hatt behov for noe annet enn gode pledd i bilen hvertfall, som er lette å pakke rundt og ta av igjen etter temperaturen i bilen. Disse bilstolposene er kanskje mer for dem som frakter ungen mye ut og inn av bilen, og kanskje har en vogn som stolen klikkes på. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har klart meg utmerket godt gjennom tre småbarnstider uten annet en babyteppe over babyene på vinterstid. Jeg har også levert unger i barnehage/skole med baby på slep, og har ikke hatt behov for noen spesielt bilstolteppe. Har det regnet eller blåst veldig, har jeg dandert teppet over bilstolen, så det dekket barnet. Det tar jo ikke lang tid å gå fra bilen og inn i barnehagen. Dessuten dør ikke barnet av å få noen regndråper på seg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.