Speak Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jentungen trenger nye vintersko. Jeg vil ha Goretex. Men ingen er bra nok. Vi leter etter et par som er pene, men funksjonelle. Str. 37-38. Så det kan gjerne være voksensko. Fjellstøvel-type er ikke aktuelt. Noen med gode tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 ecco? http://www.ecco.com/no/no/kolleksjon/barn/girls/70052/00709/detail.do;jsessionid=921E108AAC4E1495155F1BDB87480221.a02 rooteens? mia maja? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det høres vanskelig ut. Er det uaktuelt med to par, til hvert sitt bruk? Det som er pent, egner seg stort sett ikke i slaps, kulde og lek. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Når jeg leste dette, tenkte jeg: Da sliter du!!! For er ikke Goretex mest brukt til type joggesko/fjellsko, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 ecco? http://www.ecco.com/no/no/kolleksjon/barn/girls/70052/00709/detail.do;jsessionid=921E108AAC4E1495155F1BDB87480221.a02 rooteens? mia maja? Prøvde denne Ecco-modellen. Den er i størrelse opp til 40. Jentungen syntes ikke den var noe god på foten, så da prøvde jeg den også. Og den kjennes virkelig ikke behagelig ut. Veldig flat, hard og slærkete. Ikke likt Ecco i det hele tatt (jeg bruker nesten bare Ecco-sko selv, så jeg kjenner en del til dem) Så da kjøper jeg ikke et par støvletter til 1090,-. Men takk for tipset:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Det høres vanskelig ut. Er det uaktuelt med to par, til hvert sitt bruk? Det som er pent, egner seg stort sett ikke i slaps, kulde og lek. Ho kommer til å få to par. Men "bruks-paret" må også være pent nemlig. (Lurer på hvordan ho blir etter hvert når ho er slik nå. Sukk.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Når jeg leste dette, tenkte jeg: Da sliter du!!! For er ikke Goretex mest brukt til type joggesko/fjellsko, da? Vet at jeg sliter. Derfor prøver jeg å søke råd her:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.