Gå til innhold

Støvlett - Goretex

Speak

Anbefalte innlegg

Jentungen trenger nye vintersko. Jeg vil ha Goretex. Men ingen er bra nok. Vi leter etter et par som er pene, men funksjonelle. Str. 37-38. Så det kan gjerne være voksensko.

Fjellstøvel-type er ikke aktuelt.

Noen med gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres vanskelig ut. Er det uaktuelt med to par, til hvert sitt bruk?

Det som er pent, egner seg stort sett ikke i slaps, kulde og lek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde denne Ecco-modellen. Den er i størrelse opp til 40. Jentungen syntes ikke den var noe god på foten, så da prøvde jeg den også. Og den kjennes virkelig ikke behagelig ut. Veldig flat, hard og slærkete. Ikke likt Ecco i det hele tatt (jeg bruker nesten bare Ecco-sko selv, så jeg kjenner en del til dem)

Så da kjøper jeg ikke et par støvletter til 1090,-.

Men takk for tipset:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres vanskelig ut. Er det uaktuelt med to par, til hvert sitt bruk?

Det som er pent, egner seg stort sett ikke i slaps, kulde og lek.

Ho kommer til å få to par. Men "bruks-paret" må også være pent nemlig. (Lurer på hvordan ho blir etter hvert når ho er slik nå. Sukk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg leste dette, tenkte jeg: Da sliter du!!! For er ikke Goretex mest brukt til type joggesko/fjellsko, da?

Vet at jeg sliter. Derfor prøver jeg å søke råd her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...