Gjest tidlig ute kanskje Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 når de bare er 11 år gamle? min datter synes alt er flaut hvis jeg som mor snakker åpentlyst med hennes venner eller andre folk. Trodde det var mer vanlig når de var tenåringer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jada, det kan godt begynne i den alderen. Min erfaring er at hvis det starter tidlig, går det også litt fortere over. Altså at perioden varer omtrent det samme antall år, uansett når den begynner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidlig ute kanskje Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jada, det kan godt begynne i den alderen. Min erfaring er at hvis det starter tidlig, går det også litt fortere over. Altså at perioden varer omtrent det samme antall år, uansett når den begynner. ja ikke sant (0: 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg husker at jeg var grenseløst flau over mora mi i den alderen, i hvert fall. Stakkars, hun gjorde jo ikke noe galt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg var vel omtrent på den alderen da jeg fant ut at det meste med mor var flaut - så lenge vi var sammen med andre Hadde mitt værste pubertetsår som 12 (i følge mor), og roet meg etter det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tja...venninna til min 11-åring fortalte at hun sjelden er flau over foreldrene sine - "kanskje bitte litt hvis mamma kommer inn på rommet og danser foran vennene mine" ;-) Husets 11-åring ser helst at jeg oppholder meg i et skap (eller aller helst mye lenger unna) når hun har venner på besøk. Storesøster var på samme vis, men ikke storebror. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg begynte på ny skole da jeg var 11. Pappa tøyset med at hele familien skulle følge meg på første skoledag, og stille med flagg og "Heia Filiokus81"-skilt. Jeg husker at jeg nesten døde litt bare av at han tullet med det, hehe ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg begynte på ny skole da jeg var 11. Pappa tøyset med at hele familien skulle følge meg på første skoledag, og stille med flagg og "Heia Filiokus81"-skilt. Jeg husker at jeg nesten døde litt bare av at han tullet med det, hehe ) *Hehe* Jeg pleier også å konstruere situasjoner, og ungene blir flaue bare ved tanken 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Sønnen på 12 synes det er viktig at jeg holder meg helt i bakgrunnen. Datteren på 15 er kommet over den alderen. Hun elsker å dra venner i stua slik at jeg får hilse på dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casta Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har alltid vært flau over mine foreldre. Det er fordi jeg vil greie meg selv, og ikke være avhengig av mine foreldre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.