Gå til innhold

Er det vanlig at barn er flaue av foreldrene....

Gjest tidlig ute kanskje

Anbefalte innlegg

Gjest tidlig ute kanskje

når de bare er 11 år gamle? min datter synes alt er flaut hvis jeg som mor snakker åpentlyst med hennes venner eller andre folk. Trodde det var mer vanlig når de var tenåringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, det kan godt begynne i den alderen.

Min erfaring er at hvis det starter tidlig, går det også litt fortere over. Altså at perioden varer omtrent det samme antall år, uansett når den begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tidlig ute kanskje

Jada, det kan godt begynne i den alderen.

Min erfaring er at hvis det starter tidlig, går det også litt fortere over. Altså at perioden varer omtrent det samme antall år, uansett når den begynner.

ja ikke sant (0:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel omtrent på den alderen da jeg fant ut at det meste med mor var flaut - så lenge vi var sammen med andre :)

Hadde mitt værste pubertetsår som 12 (i følge mor), og roet meg etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...venninna til min 11-åring fortalte at hun sjelden er flau over foreldrene sine - "kanskje bitte litt hvis mamma kommer inn på rommet og danser foran vennene mine" ;-)

Husets 11-åring ser helst at jeg oppholder meg i et skap (eller aller helst mye lenger unna) når hun har venner på besøk. Storesøster var på samme vis, men ikke storebror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte på ny skole da jeg var 11. Pappa tøyset med at hele familien skulle følge meg på første skoledag, og stille med flagg og "Heia Filiokus81"-skilt.

Jeg husker at jeg nesten døde litt bare av at han tullet med det, hehe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg begynte på ny skole da jeg var 11. Pappa tøyset med at hele familien skulle følge meg på første skoledag, og stille med flagg og "Heia Filiokus81"-skilt.

Jeg husker at jeg nesten døde litt bare av at han tullet med det, hehe :o)

*Hehe* Jeg pleier også å konstruere situasjoner, og ungene blir flaue bare ved tanken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Sønnen på 12 synes det er viktig at jeg holder meg helt i bakgrunnen. Datteren på 15 er kommet over den alderen. Hun elsker å dra venner i stua slik at jeg får hilse på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...