Gå til innhold

Dere som klager på dyre klær og sko

Gjest tilbudsguri

Anbefalte innlegg

''Nå er det ikke alle som har alt av butikker i nærheten. Om man skal kjøre timesvis for å komme til spesielle butikker, så går jo vinninga fort opp i spinninga. ''

Hva med nettbutikker?

Jeg liker nå å "klype" litt i klær som koster litt før jeg kjøper dem, med mindre jeg kjenner godt til merket/klærne fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Nå er det ikke alle som har alt av butikker i nærheten. Om man skal kjøre timesvis for å komme til spesielle butikker, så går jo vinninga fort opp i spinninga. ''

Hva med nettbutikker?

Dessuten kjøper jeg ALDRI sko på nettet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nok serieprodusert av noen som er proffe på å sy - og sannsynligvis underbetalt... Det er jo derfor vi har blitt bortskjemte med billige klær.

Nå er jeg enig i at det er dyrt - ikke misforstå :)

Ja, de som syr klærne er nok forferdelig underbetalte enten man gir 1800,- eller 180,- for plagget. Profitten havner på helt andre hender.

Skulle gjerne betalt mer om jeg visste at de som sydde klærne fikk en anstendig lønn og gode arbeidsforhold.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hmmmfffff........dette gjør meg grønn av irritasjon....

''Dere som klager på dyre klær og sko''

Jeg er en av de som klager på dette forbruket...og behandling av dyre klær og sko...

Stesønnen har i løpet av denne våren ødelagt tre par dyre sko ca. 1000,- pr stykke pga uvettig bruk...

Han bruker skoene til bremseklosser på sykkelen...som gjør til at skoene blir herpet...

Jeg mener foreldrene bør montere på bremseklosser på sykkelen...men nei da...poden får heller ødelegge sko til mange tusen i året...

Poden er 15 år...og bør absolutt forstå bedre...og foreldrene bør også forstå dette...

Hmmmfffff........dette gjør meg grønn av irritasjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja i utgangspunktet så er jeg nok enig i det. Men har likevel nå to-tre ganger kjøpt troll-dresser til barna i huset, tror de kostet 1600-1700 kr. Vi har nok et temmelig beskjedent klesbudsjett til barna her i huset, og de aner ikke engang hva merkeklær er for noe...heldigvis. Men trolldressene har vi vært glader for. Det finnes ikke noen som slår dem når det gjelder det å holde vannet ute (så kan de faktisk brukes fra sen høst), de er veldig slitesterke og tynne men varme. Her i huset har de blitt brukt i snitt fire sesonger, først to av storebror og så to av veslebror. Og da snakker vi om hele vinteren (uten noen ekstradress på lur) og det finnes fortsatt ikke antydning til hull.

Så joda, de er faktisk helt suverene. Storebror på ni her i huset sliter hull på knærne på alle olabukser etter noen uker, så det er ikke en gutt som sitter på stas akkurat:-)

Første gang jeg kjøpte vinterdress ble det en Troll-dress. Rett og slett fordi det var den eneste dressen jeg fant som var liten nok, og som han kunne bevege seg i. Dressen ble brukt både høst, vinter, vår og høst igjen. I år er det 3. mann som bruker dressen og den er like fin. Har ikke hatt noen reservedress de sesongene denne dressen har vært i bruk så den er i ferd med å tjene seg inn.

Nå som ungen er eldre synes jeg det er lettere å finn dressser som passer bra, så de senere åra har jeg gått for billigere merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...