Gjest må man ha Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Vi må investere i ny vaskemaskin, da den gamle tok kveld idag.. Vi er to voksne og tre aktive barn. Den ene ungen er dag og nattevæter, så det er MYE klesvask hos oss. Maskinen går nok ca 2-3 ggr pr dag. Hvilken maskin har du, og er du fornøyd. Tenker da på: - pris - tidsbruk på normale program - valg for 1/2 maskin - støy - lite reparasjonsbehov - holder noen år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Miele, pris ca 8.500. Beste maskinen jeg noensinne har hatt. Lite støy, vasker/skylder godt. Gode programvalg. Helt enestående maskin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casta Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Du må nok invistere i en Miele. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest må man ha Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Miele, pris ca 8.500. Beste maskinen jeg noensinne har hatt. Lite støy, vasker/skylder godt. Gode programvalg. Helt enestående maskin. Hvordan er det med sentrifugehastigheten? Ser den varierer fra 1200-1600 omdreininger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Miele! http://www.elkjop.no/catalog/hvitevarer/vask-tork/no_frontmatet/vaskemaskin?CatalogCategoryID=di0KeQuv8BUAAAEnXDZ94OGk&group_1=ManufacturerName_is_Miele 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hvordan er det med sentrifugehastigheten? Ser den varierer fra 1200-1600 omdreininger. Jeg har en kampanjemodell på utseende lik den på linken under her, men med 1500 omdreininger. http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-tork/vaskemaskin/W1614NDS/miele-vaskemaskin Jeg ville nok ikke valgt en med så lite som 1200 omdreininger, men 1400 gjør nok nytten. Det eneste jeg tar på 1500 omdreininger er håndklær og sengetøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Vi er også 2 voksne og 3 aktive barn. Kjøpte en Miele-maskin for 2-3 år siden, og er så utrolig fornøyd!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg kjøpte Miele sist gang. Veldig fornøyd. De er også kjent for å ha de maskinene som holder lengst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zellica Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har akkurat kjøpt mielemaskin her hjemme, men siden vår gamle var i orden, kunne jeg vente til den maskinen jeg hadde sett meg ut kom på tilbud. Vår maskin er den til venstre, og den fikk jeg til 6990 for et par uker siden. Maskinen til høyre er nesten identisk, men har ikke display, så den burde være et aktuelt kjøp. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/ViewProductCompare-Add 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 AEG. Har hatt og har flere AEG- maskiner. (Hjemme og på hytten). Har alltid vært fornøyd. Velg en modell med 7 eller flere kilos vaskekapasitet, og 1600 eller flere omdreininger. Da kan du vaske mer på en gang (tenker spesiellt sengetøy etc. ved nattvæting). http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-tork/vaskemaskin/LN79689/aeg-vaskemaskin Veldig enkle og greie instillinger for alle programmer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Før har vi hatt AEG som vi var veldig fornøyd med, men den tok kvelden etter 12 år i daglig bruk. Nå har vi en Bosch Logixx 8 som tar 9 kg tøy hvis jeg ikke husker helt feil. Sentrifugehastigheten er på 800-1600 omdreininger. Og den er faktisk bedre enn AEGen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hadde en AEG i ca 12 år, var kjempefornøyd med den. Valgte Miele for et par år siden, og er også veldig fornøyd med den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 For det første, du MÅ ha 1600 omdreininger. Hadde jeg hatt råd ville jeg kjøpt en Miele til rundt 10 000 kr. Den er og blir best på alle punkter, det er jeg helt overbevist om. Det er ikke mange ukene siden vi kjøpte ny maskin, men vi endte opp med en som var på tilbud til 3500 kr. Den er helt grei nok den, men den holder jo ikke like lenge som en skikkelig god Miele, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg mener 1400! En MÅ ikke ha 1600, men 1400 bør en virkelig ha. Vi hadde 1200 før, 1400 nå. Merker veldig forskjell, både på tørketid på stativ og i trommel, og når tørketrommelen ikke bruker så lang tid innbiller jeg meg at den sliter mindre på klærne og... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hehe, litt latterlig hvordan nesten alle som svarer har Miele og anbefaler den, men det har vi også - og jeg er veldig fornøyd :-). Veldig irriterende å ha en maskin man er lite fornøyd med (har venner som har valgt billig og angrer), men føler meg ellers temmerlig overbevist om at det finnes rimeligere alternativer som også er bra. Men har du råd, er Miele et sikkert stikk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vi har Electrolux, og er så langt veldig fornøyd med den. Den sentrifugerer så godt at tiden i trommelen etterpå er redusert kraftig i forhold til den gamle maskinen. Jeg er også fornøyd med alle programvalgene som er på maskinen. Hurtigprogram er skikkelig bra Maskinen er ny, men er usikker på om den kosta 6900 eller 7900. Elextra: Her fikk du et annet merke ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg mener 1400! En MÅ ikke ha 1600, men 1400 bør en virkelig ha. Vi hadde 1200 før, 1400 nå. Merker veldig forskjell, både på tørketid på stativ og i trommel, og når tørketrommelen ikke bruker så lang tid innbiller jeg meg at den sliter mindre på klærne og... ''og når tørketrommelen ikke bruker så lang tid innbiller jeg meg at den sliter mindre på klærne og...'' Ettersom klærne får mer "juling" på 1600 omdreininger så kanskje det går opp i opp? (Ikke vet jeg, bare en tanke ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.