Gå til innhold

Kjøper du jeans for å få fin rumpe?

Anbefalte innlegg

Gjest Frk Rosenkranz

Si ikke det ;) Eldstedattera mi kom nylig hjem fra USA med jeans med en slags "push-up-effekt" - visstnok det hotteste av det hotte blant stjernene "over there".

Jeg prøvde dem og fikk _den_ flotte rumpa, behagelige var de også. Dattera har en spretten stuss fra før, men ikke tale om at ho ville selge denne brilliante jeansen til sin gamle mor som virkelig fikk blod på tann ;-)

Kommer ikke på hva de kalles i farten, men kan sikkert kjøpes over nettet. Inntil videre får jeg ta til takke med den rumpa jeg har, sukk...

De reklamerer på tv nå, var det Lindex mon tro? Jeans som virket slankende og løftende for rumpa??

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

7

• Angustia

6

• trollemor;o)

2

• nick

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

De reklamerer på tv nå, var det Lindex mon tro? Jeans som virket slankende og løftende for rumpa??

Ok, da har de sikkert kommet hit også - det er vel et halvt års tid siden eldstejenta gjorde dette kuppet. Jeg får løpe & kjøpe ;-)

ShitDiddelyDo

Det er få ting som ser så bra ut som ei spretten jeansrumpe. Jeans er en genial oppfinnelse!

Jeg skulle bare ønske at de var litt mere holdbare. Mine begynner å revne over knærne, og de er bare litt over 10 år gamle.

''Det er få ting som ser så bra ut som ei spretten jeansrumpe. Jeans er en genial oppfinnelse!''

Det er helt korrekt. Det finnes ikke et mer sexy plagg en jeans på en snerten bak. Men det forutsetter snerten bak. Jeansen gjør ikke baken, men baken kan gjøre jeansa. Eller noe sånt.

''Jeg skulle bare ønske at de var litt mere holdbare. Mine begynner å revne over knærne, og de er bare litt over 10 år gamle.''

Jeg tror ikke det går an å slite ut jeans.

Gjest cherrycoke

''Det er få ting som ser så bra ut som ei spretten jeansrumpe. Jeans er en genial oppfinnelse!''

Det er helt korrekt. Det finnes ikke et mer sexy plagg en jeans på en snerten bak. Men det forutsetter snerten bak. Jeansen gjør ikke baken, men baken kan gjøre jeansa. Eller noe sånt.

''Jeg skulle bare ønske at de var litt mere holdbare. Mine begynner å revne over knærne, og de er bare litt over 10 år gamle.''

Jeg tror ikke det går an å slite ut jeans.

''Jeg tror ikke det går an å slite ut jeans.''

Jo, dessverre. Mine pleier å få hull på innsiden av beina ganske langt opp, og det selges få jeans med hull akkurat der, gitt...

Annonse

ShitDiddelyDo

''Jeg tror ikke det går an å slite ut jeans.''

Jo, dessverre. Mine pleier å få hull på innsiden av beina ganske langt opp, og det selges få jeans med hull akkurat der, gitt...

Jeg tror aldri jeg har slitt ut noen par. Jeg har stort sett Levi's og Diesel, men jeg har også to par fake Diesel-jeans. Disse to er nok mine favorittpar, og det ene av dem er kjøpt for snart 4 år siden. Det har blitt vaska flere ganger i måneden i nesten 4 år, og er fortsatt som da jeg kjøpte det.

Selv et par fake Diesel klarer jeg ikke å slite ut. :)

Det er få ting som ser så bra ut som ei spretten jeansrumpe. Jeans er en genial oppfinnelse!

Jeg skulle bare ønske at de var litt mere holdbare. Mine begynner å revne over knærne, og de er bare litt over 10 år gamle.

Da har du kanskje vasket dem mer enn en gang i halvåret?

''For å finne riktig passform til din kropp, er det faktisk jeansprodusenter som anbefaler å ikke vaske jeansen i det hele tatt det første halvåret. Dette for at jeansen skal få forme seg perfekt til kroppen din.

– Under disse seks månedene rådes man i så fall til å henge ut buksene til lufting, og å legge dem i fryseren om natten for å drepe bakteriene, forklarer Reyes.

Det er også mange som mener man ikke burde ta av seg jeansen når den skal vaskes, altså dusje eller ta bad med jeansen på, så den formes etter kroppen.''

http://www.klikk.no/mote/kamille/lopogkjop/article613337.ece

Da har du kanskje vasket dem mer enn en gang i halvåret?

''For å finne riktig passform til din kropp, er det faktisk jeansprodusenter som anbefaler å ikke vaske jeansen i det hele tatt det første halvåret. Dette for at jeansen skal få forme seg perfekt til kroppen din.

– Under disse seks månedene rådes man i så fall til å henge ut buksene til lufting, og å legge dem i fryseren om natten for å drepe bakteriene, forklarer Reyes.

Det er også mange som mener man ikke burde ta av seg jeansen når den skal vaskes, altså dusje eller ta bad med jeansen på, så den formes etter kroppen.''

http://www.klikk.no/mote/kamille/lopogkjop/article613337.ece

Hehe, cathlin (uten "i" - rødmer beskjemt over fadesen for noen dager siden..)!

Trodde først dette var et av dine humoristiske stunts, men jammen var det blodig alvor.. Må lese linken eg gang til, tror jeg ;-)

Dette er i kategorien "du tror det ikke før du får se det" ;-)

Hehe, cathlin (uten "i" - rødmer beskjemt over fadesen for noen dager siden..)!

Trodde først dette var et av dine humoristiske stunts, men jammen var det blodig alvor.. Må lese linken eg gang til, tror jeg ;-)

Dette er i kategorien "du tror det ikke før du får se det" ;-)

Jeg er skeptisk til at kulde skulle drepe bakterier- lurer på om de ikke egentlig bare går i dvale eller slutter å virke den tiden det er for kaldt. Må sjekke det opp.

Gjest Frk Rosenkranz

Jeg kjøper iallefall ikke Jeans som ikke fremhever rumpa mi på en bra måte, så bra rumpestell er det viktigste kriteriet jeg legger vekt på ved valg av jeans ;-)

men det er grenser for hva en jeans kan gjøre med rumpa di da :D

f.eks. en dame jeg jobba med før, rumpa hennes var like bred som stuebordet mitt, jeg kødder ikke! Ellers var dama "normalt" lubben...

Tror ikke noen som helst jeans ville sett bra ut på henne... så der ville jeg heller forsøkt å skjule rumpa i en litt vid bukse...

Annonse

Jeg er skeptisk til at kulde skulle drepe bakterier- lurer på om de ikke egentlig bare går i dvale eller slutter å virke den tiden det er for kaldt. Må sjekke det opp.

RO(T)FL! Du påfører meg hikke, cathlin - mine eldste barn saksøker deg snart på dette grunnlaget altså ;-)

Hikke etter latteranfall er forresten særdeles irriterende, og min stakkars yngstejente har arva denne "egenskapen"..

Jaja, digger deg uansett - keep up the good work :-)

men det er grenser for hva en jeans kan gjøre med rumpa di da :D

f.eks. en dame jeg jobba med før, rumpa hennes var like bred som stuebordet mitt, jeg kødder ikke! Ellers var dama "normalt" lubben...

Tror ikke noen som helst jeans ville sett bra ut på henne... så der ville jeg heller forsøkt å skjule rumpa i en litt vid bukse...

Jeg har i utgangspunktet ikke så verst rumpe, men noen jeans får den til å se rarere ut enn den gjør i andre jeans ;)

Man får gjøre det beste ut av det man har, og da må jeansene sitte som et skudd ;)

RO(T)FL! Du påfører meg hikke, cathlin - mine eldste barn saksøker deg snart på dette grunnlaget altså ;-)

Hikke etter latteranfall er forresten særdeles irriterende, og min stakkars yngstejente har arva denne "egenskapen"..

Jaja, digger deg uansett - keep up the good work :-)

Jammen, frysing er jo egentlig ikke den beste konserveringsmetoden for mat (for å drepe bakterier og hindre oksygentilførsel). Det er salting, surning eller røyking, luting.

http://nn.wikipedia.org/wiki/Konservering

Jammen, frysing er jo egentlig ikke den beste konserveringsmetoden for mat (for å drepe bakterier og hindre oksygentilførsel). Det er salting, surning eller røyking, luting.

http://nn.wikipedia.org/wiki/Konservering

Takk for tips, da får jeg salte og røyke jeansene mine - hikk ;.)

Jeg har i alle fall lite tro på frysing.

''Jeg har i alle fall lite tro på frysing.''

Jeg også - prøver de andre metodene, HIKK ;-)

PS: Skriver i meldingsboka til minstejenta nå at vi forsov oss pga ukontrollert nattehikke natt til torsdag, og underskriver med cathlin :-D Så bare ha telefonen i hånda i morgen tidlig, hikk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...