Gjest så og si nybakt Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Tenkte legge inn en fødselsannonse på familiens nykomling, men usikker på hvilken tekst jeg skal skrive, finner ikke noen gamle aviser her å sammenligne.... Men tenkte få med at hun har en storesøster osv. Hva med dette: Louise kom til verden 22. august kl 2210, hun veide 3300 g og var 50 cm lang. Sigrid er kjempestolt storesøster. Glade og lykkelige foreldre er Øystein og Susan. (navn er oppdiktet ) Eller blir det for mye bla bla? Noen andre forslag til tekst? Takknemlig for snarlig hjelp, tenkte nemlig sende inn i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Den der er helt grei den. Den kan du fint bruke! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro123 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Helt fin annonse. Ikke blabla! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Fin annonse, den kan du trygt sende! Og gratulerer med nykomlingen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Klokkeslettet er ikke så viktig, ellers var den veldig like de annonsene som er i lokaliavisa får 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest så og si nybakt Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Klokkeslettet er ikke så viktig, ellers var den veldig like de annonsene som er i lokaliavisa får Er det vanlig å ta med besteforeldre og? I lokalavisa til svigers pleier man det, men det er sjeldent jeg ser det i avisene der jeg bor... Det blir liksom så mye tekst. Stolte foreldre er blabla og stolte søsken er bla bla og stolte besteforeldre er bla bla og bla bla......... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Er det vanlig å ta med besteforeldre og? I lokalavisa til svigers pleier man det, men det er sjeldent jeg ser det i avisene der jeg bor... Det blir liksom så mye tekst. Stolte foreldre er blabla og stolte søsken er bla bla og stolte besteforeldre er bla bla og bla bla......... I vår avis tar man bare med barnets foreldre og eventuelle søsken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg synes annonsen er helt grei. Den vakte minner for mitt vedkommende. 20.08.90 kl. 2210 fikk jeg min eldste. Tror hun var 3200 / 48. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det er omtrent sånn alle fødselsannonsene er her. Men det er vanlig å ta med etternavn også - men det bestemmer du jo selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trådstarter Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Det er omtrent sånn alle fødselsannonsene er her. Men det er vanlig å ta med etternavn også - men det bestemmer du jo selv. Tok med etternavn i den jeg sendte inn da VIlle ikke legge ut etternavn her på dol ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg synes annonsen er helt grei. Den vakte minner for mitt vedkommende. 20.08.90 kl. 2210 fikk jeg min eldste. Tror hun var 3200 / 48. ''Den vakte minner for mitt vedkommende'' Litt av et slumpetreff! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.