ruskesnusk Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Er det alder på løvemat eller er løvemat gått ut nå? Det må du spørre SAS om 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg bør få svar fort for jeg skal med fly i morgen Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det er da bare tull at det ikke er lov å ta med papir og malebok og blyanter og fargestifter? Vi har alltid med bøker og ark og blyanter og fargestifter når vi flyr, i håndbagasjen, skjønner ikke hvor du har det fra at det ikke er lov? Har du spurt SAS? Hvorfor skulle de stoppe det? Jeg tenkte hvis de tror at blyant er sprøyter for de har jo regler for alt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskesnusk Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg tenkte hvis de tror at blyant er sprøyter for de har jo regler for alt. Å, så du bare gjettet? Hvorfor ikke spørre SAS heller da? Eller lese på sidene deres selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hei Mary Poppins. Har du prøvd å løyet alderen til din ungdom da siden du vet det? Apelsin, det er ikke noe aldersgrense på dette. Dersom jeg som voksen vil ha med meg tegnesaker inn på flyet så står jeg fritt til å gjøre det. Det man ikke har lov til å ha med seg er våpen, eksplosive og kjemiske stoffer, narkotika, skarpe gjenstander og flytende væske over 100ml osv. Du kan lese mer om det under her: http://www.osl.no/osl/bagasjeoginnsjekking/10_Bagasje http://www.osl.no/osl/bagasjeoginnsjekking/30_Sikkerhet/X_Sikkerhetskontroll Alt annet kan du ha med deg i håndbagasjen din, derav tegnesaker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg bør få svar fort for jeg skal med fly i morgen Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det er barnemeny Å ja. Takk for svar. Går det ann å spørre på flyet om ungdomen kan få barnemeny for h.n er kresen hvis de tilbyr noe på flyet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskesnusk Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Å ja. Takk for svar. Går det ann å spørre på flyet om ungdomen kan få barnemeny for h.n er kresen hvis de tilbyr noe på flyet? Hvis du vil at en urolig, krevende ungdom skal bli enda mer urolig(det er bare sukkermat), så kan du sikkert det, men de har vel gjerne med seg kun til de småbarna som er sjekket inn. Hvorfor kan du ikke bare ta med en tegnebok og noen farger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg tenkte hvis de tror at blyant er sprøyter for de har jo regler for alt. ''Jeg tenkte hvis de tror at blyant er sprøyter for de har jo regler for alt.'' De som jobber i sikkerhetskontroller har nok litt mer peiling enn som så. Ta med tegnesaker i håndbagasjen, og en hyggelig tur :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg bør få svar fort for jeg skal med fly i morgen Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har lest på en internett side at de kan få aktivitetspakke på sas med tegnestifter og lignende. Kan jeg si til de på flyet at ungdomen trenger det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskesnusk Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har lest på en internett side at de kan få aktivitetspakke på sas med tegnestifter og lignende. Kan jeg si til de på flyet at ungdomen trenger det? Spør SAS 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.