Holmes Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Litt inspirert av andre tråder her, så tenkte jeg det er på tide å ta frem denne her. Jeg er absolutt enig med Carlin i at det kan være karakterbyggende for barn å tape i spill og annet. Der har han jammen meg et poeng! Tullete å høre at man alltid er flink og best når det helt klart er løgn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AtHomeMom Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nå orker jeg ikke å se på den linken, men ut fra det du skriver så vil jeg kommentere at: er det virkelig noen som tror og mener at barn har godt av å vinne i alt, få viljen sin i alt og tro at de er verdens midtpunkt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nå orker jeg ikke å se på den linken, men ut fra det du skriver så vil jeg kommentere at: er det virkelig noen som tror og mener at barn har godt av å vinne i alt, få viljen sin i alt og tro at de er verdens midtpunkt? Samme tenkte jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoppsideisi Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Samme tenkte jeg. Nei det er vel egentlig ikke det men hvis man ser seg rundt så er det jo veldig mange foreldre som sikkert kunne gått over lik for å dytte frem egne barn....se bare hvordan foreldrene holder på i skolesammenheng...meg først meg først....hjelpe meg og dessverre blir barna også uspiselige 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Nei det er vel egentlig ikke det men hvis man ser seg rundt så er det jo veldig mange foreldre som sikkert kunne gått over lik for å dytte frem egne barn....se bare hvordan foreldrene holder på i skolesammenheng...meg først meg først....hjelpe meg og dessverre blir barna også uspiselige ''se bare hvordan foreldrene holder på i skolesammenheng...meg først meg først.'' Eksempel? Jeg ser bare ikke for meg noe.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Nå orker jeg ikke å se på den linken, men ut fra det du skriver så vil jeg kommentere at: er det virkelig noen som tror og mener at barn har godt av å vinne i alt, få viljen sin i alt og tro at de er verdens midtpunkt? Ja, dessverre, det finnes MANGE slike foreldre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoppsideisi Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 ''se bare hvordan foreldrene holder på i skolesammenheng...meg først meg først.'' Eksempel? Jeg ser bare ikke for meg noe.... Det jeg tenker på er at mange foreldre har et så stort fokus på eget barn at de ikke ser de andre barna i en klasse, som en gruppe, og klarer ikke å se eget barn "utenfra" men bare som en engel som skal pusches fram uten tanke på andre barn som også er tilstede. Jeg jobber i skolen og ser og opplever daglig foreldre som er så ego og hensynsløse ifht andre barn enn sine egne at jeg blir kvalm. Helt konkret dreier dette seg om at foreldre ønsker direkte "linje" til læreren og ikke har øye for at i hente/bringesituasjon er det kansje også flere foreldre som har behov for et ord eller to med læreren.....de okkuperer all tid lærer har på foreldremøter for å snakke om sitt barn eller de ringer/mailer /sms om de minste ting vedrørende deres barn.... Det gjør jo sitt til at lærer ikke får like mye tid til de andre foreldrene, noe som igjen går ut over både voksne og barn...bare se deg rundt hvis du har barn i skolen så oppdager du de nok....dette er selvfølgelig et stort problem for lærerne.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.