Gå til innhold

Natursti/quiz for 3. klassinger

Lisabeth

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å lage en enkel natursti for 8-åringene. Det ble dessverre full stopp i kreativiteten her. Hva er det de fleste 8-åringer kan noe om?

Hittill har jeg laget en side med bilder av skogens dyr, en side med bokhelter og en side med skogens bær. Det kommer etterhvert en side med gåter; og så burde jeg hatt et ark eller to til. Forslag til tema??

Takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TV-helter?

Ja, det skal jeg ta med. Kom først ikke på noen programmer som "alle" ser (det var enklere da vi bare hadde NRK ;-)) men noen helter finnes det nok fortsatt.

Gleder meg til å lese når 8-åringene har skrevet "Phineas and ferb" og annet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV-helter?

Kanskje ikoner forbundet med varemerker kan fungere? Så som den blå kua for Stratos, eskimogutten for diplomis, rødt-gult-grønt for kvikk-lunch, pizza-hjerte for grandiosa, "blomsten" for melkekartongene fra Tine osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...