Lisabeth Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg holder på å lage en enkel natursti for 8-åringene. Det ble dessverre full stopp i kreativiteten her. Hva er det de fleste 8-åringer kan noe om? Hittill har jeg laget en side med bilder av skogens dyr, en side med bokhelter og en side med skogens bær. Det kommer etterhvert en side med gåter; og så burde jeg hatt et ark eller to til. Forslag til tema?? Takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Flagg. Bilmerker. Kjente logoer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 TV-helter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 TV-helter? Ja, det skal jeg ta med. Kom først ikke på noen programmer som "alle" ser (det var enklere da vi bare hadde NRK ;-)) men noen helter finnes det nok fortsatt. Gleder meg til å lese når 8-åringene har skrevet "Phineas and ferb" og annet :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2010 Flagg. Bilmerker. Kjente logoer. Flott, takk skal du ha :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 TV-helter? Kanskje ikoner forbundet med varemerker kan fungere? Så som den blå kua for Stratos, eskimogutten for diplomis, rødt-gult-grønt for kvikk-lunch, pizza-hjerte for grandiosa, "blomsten" for melkekartongene fra Tine osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.