Gå til innhold

MSN, hvor gammel?

Gjest msn aldergrense

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AneM1365380603

De var vel rundt 10 år da de fikk det. Msn er ganske trygt og uskyldig i forhold til mye annet. Ungene mine chatter kun med venner. Det er ingen ukjente med på listene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Tiåringen her har hatt det noen år. Var vel kanskje 8 år. Jeg syns MSN er greit, og vi har noen kjøreregler. Vi voksne kan passordet, og har avgjørende myndighet på en del ting.

Det er ikke lov å legge til noen h*n ikke kjenner i virkeligheten.

Vi voksne har rett til å avgjøre at ting som skrives i statusfeltet (heter det det?) skal slettes hvis vi mener det er problematisk.

MSN er lukket, og sånn sett liker jeg det mye bedre enn Facebook og Nettby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guttungen min har det, han er 11.

Han chatter med venner om kveldene. Han veit at jeg kjenner passordet hans, og han legger ikke til noen han ikke kjenner i RL. Jeg snakka litt med ham om nettvett, og da bare himla han med øya og sa at dette visste han da fra før av, de hadde snakka masse om det på skolen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...