Gjest msn aldergrense Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hvor gammel var din unge da han/hun fikk seg egen msn konto? Jeg holder igjen enda, h*n er 10 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 De var vel rundt 10 år da de fikk det. Msn er ganske trygt og uskyldig i forhold til mye annet. Ungene mine chatter kun med venner. Det er ingen ukjente med på listene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Min var rundt 10 da hun fikk det, hun er 12 nå. Hun legger til venner, men aldri noen hun ikke kjenner. Fungerer veldig bra her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Mine eldste går i 4. og i 6. Ingen av dem har spurt etter det ennå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Tiåringen her har hatt det noen år. Var vel kanskje 8 år. Jeg syns MSN er greit, og vi har noen kjøreregler. Vi voksne kan passordet, og har avgjørende myndighet på en del ting. Det er ikke lov å legge til noen h*n ikke kjenner i virkeligheten. Vi voksne har rett til å avgjøre at ting som skrives i statusfeltet (heter det det?) skal slettes hvis vi mener det er problematisk. MSN er lukket, og sånn sett liker jeg det mye bedre enn Facebook og Nettby. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Min sønn har ikke, han er 11 år. Har ikke fått spm om det. De chatter litt på Fronter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Guttungen min har det, han er 11. Han chatter med venner om kveldene. Han veit at jeg kjenner passordet hans, og han legger ikke til noen han ikke kjenner i RL. Jeg snakka litt med ham om nettvett, og da bare himla han med øya og sa at dette visste han da fra før av, de hadde snakka masse om det på skolen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.