waxo Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Erfaringer? Gode og dårlige tas mot med takk :-) Jeg har ganske kraftige blødninger og mye smerter, begynner å bli litt lei. Har ikke lyst på hormonspiral igjen, da jeg har dårlig erfaring med en som tok seg en runde i meg..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plommeblomst Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg brukte p-sprøyte noen år og var veldig fornøyd med det. Nå var ikke jeg plaget med kraftige blødninger på forhånd, men blødningene forsvant helt. Kunne merke litt til syklusen likevel, men altså ingen blødninger. Mulig det var litt de første månedene, det begynner å bli noen år siden, så jeg husker ikke detaljene, men fornøyd var jeg i hvert fall 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
songbirdy Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Har brukt den i 2 perioder, for ca 10 år siden, og begynt igjen nå. Er veldig fornøyd. Den siste gangen har jeg begynt med p-sprøyten pga store blødninger og voldsomt plagsom pms. Har ikke hatt mens eller merket noe til perioden (i form av utflod el lign). Så jeg kommer definitivt til å fortsette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.