Gå til innhold

Ullsinglet i str 8-14 år

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

All ull klør, uansett.

Det syntes jeg også før, og jeg har en sønn som mener det samme.

Men i voksen alder, og med nye ullkvaliteter, har jeg lært meg å like f.eks. undertøy fra Kari Traa og Devold. Janus synes jeg fremdeles at klør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

All ull klør, uansett.

Syntes også det før, men ikke nå.

Sønnen min syntes alt klødde tidligere han også, men Devold Active er noe av det beste han bruker på vinteren. For det klør ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke klart å finne singleter andre steder enn hos Nøstebarn jeg... Men de er veldig gode altså:-) Koster litt men varer i flere sesonger her i huset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Devold, men de er litt små i størrelsen. Jr på 10 år fikk str 14 år nå, og de passer godt. Bruker noen i 12 år også ennå.

Etter en runde i vaskemaskinen med milo klager han ikke på at det klør:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All ull klør, uansett.

Jentene mine har nektet å ha ull på seg, helt til jeg kjøpte et sett Devold (active?) til dem i fjor vinter. Det klødde ikke. Alt annet, Janus, Troll eller hva det måtte være - glem det, det ble skapfyll.

Pierre Robert har fine farger og design, men kvaliteten er til å gråte av syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...