Angustia Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 ... og andre elektroniske medier: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3862118.ece De har heilt klart sin misjon, men jammen kan de skape unødvendige misforståelser også (Huska heldigvis smilefjeset, hehe!) 0 Siter
Angustia Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Skrevet 18. oktober 2010 Hører tydeligvis til den eldre garde og fatter ikke hvordan innlegget havna på dette forumet :-/ Jaja, man lærer visst så lenge man lever. 0 Siter
morsan Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 ''Gutter, derimot, fatter seg i større grad i korthet: - De skriver gjerne ett ord, som «ja», «nei» og «ok», og bruker sjelden smiley,'' Passer 100% på "Finn"! ;-) 0 Siter
Angustia Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Skrevet 18. oktober 2010 ''Gutter, derimot, fatter seg i større grad i korthet: - De skriver gjerne ett ord, som «ja», «nei» og «ok», og bruker sjelden smiley,'' Passer 100% på "Finn"! ;-) Hehe, bra dere kjenner hverandre så godt at du ikke bruker timevis på å tolke meldingene, evt sammen med venninner ;-D Jeg er håpløs på sms; kan godt svare med enstavelsesord, og det etter 4 timer. Men de som kjenner meg bærer over med meg enn så lenge, puh! 0 Siter
morsan Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Hehe, bra dere kjenner hverandre så godt at du ikke bruker timevis på å tolke meldingene, evt sammen med venninner ;-D Jeg er håpløs på sms; kan godt svare med enstavelsesord, og det etter 4 timer. Men de som kjenner meg bærer over med meg enn så lenge, puh! ''Hehe, bra dere kjenner hverandre så godt at du ikke bruker timevis på å tolke meldingene, evt sammen med venninner ;-D'' Det er en av fordelene med å ha vært sammen i maaange år før sms'ens inntog ;-) 0 Siter
Angustia Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Skrevet 18. oktober 2010 ''Hehe, bra dere kjenner hverandre så godt at du ikke bruker timevis på å tolke meldingene, evt sammen med venninner ;-D'' Det er en av fordelene med å ha vært sammen i maaange år før sms'ens inntog ;-) Jepp, befriende deilig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.