Angustia Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 ... og andre elektroniske medier: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3862118.ece De har heilt klart sin misjon, men jammen kan de skape unødvendige misforståelser også (Huska heldigvis smilefjeset, hehe!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Hører tydeligvis til den eldre garde og fatter ikke hvordan innlegget havna på dette forumet :-/ Jaja, man lærer visst så lenge man lever. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 ''Gutter, derimot, fatter seg i større grad i korthet: - De skriver gjerne ett ord, som «ja», «nei» og «ok», og bruker sjelden smiley,'' Passer 100% på "Finn"! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 ''Gutter, derimot, fatter seg i større grad i korthet: - De skriver gjerne ett ord, som «ja», «nei» og «ok», og bruker sjelden smiley,'' Passer 100% på "Finn"! ;-) Hehe, bra dere kjenner hverandre så godt at du ikke bruker timevis på å tolke meldingene, evt sammen med venninner ;-D Jeg er håpløs på sms; kan godt svare med enstavelsesord, og det etter 4 timer. Men de som kjenner meg bærer over med meg enn så lenge, puh! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hehe, bra dere kjenner hverandre så godt at du ikke bruker timevis på å tolke meldingene, evt sammen med venninner ;-D Jeg er håpløs på sms; kan godt svare med enstavelsesord, og det etter 4 timer. Men de som kjenner meg bærer over med meg enn så lenge, puh! ''Hehe, bra dere kjenner hverandre så godt at du ikke bruker timevis på å tolke meldingene, evt sammen med venninner ;-D'' Det er en av fordelene med å ha vært sammen i maaange år før sms'ens inntog ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 ''Hehe, bra dere kjenner hverandre så godt at du ikke bruker timevis på å tolke meldingene, evt sammen med venninner ;-D'' Det er en av fordelene med å ha vært sammen i maaange år før sms'ens inntog ;-) Jepp, befriende deilig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.