Gjest lei av at alt går hull på Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kan noen anbefale meg en skikkelig slitestrek parkdress for barn på 6-7 år? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kjøp en med gummiert buksebak og knær, Helly Hansen og Reflex har i hvertfall pleid å ha slike. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kjøp en med gummiert buksebak og knær, Helly Hansen og Reflex har i hvertfall pleid å ha slike. Jeg kjøpte HH med gummi i rompa til min 8-åring i fjor. Ble hull med en gang. reklamerte og fikk ny men det gikk hull på den også. Men det MÅ være gummi i rompa i følge jentungen, så jeg gadd ikke klage igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg kjøpte HH med gummi i rompa til min 8-åring i fjor. Ble hull med en gang. reklamerte og fikk ny men det gikk hull på den også. Men det MÅ være gummi i rompa i følge jentungen, så jeg gadd ikke klage igjen. Ok, vi har hatt gode erfaringer med våre HH-dresser, selv om de er litt tyngre og mer klumpete enn f.eks. Reima. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Dresser med gummi har aldri holdt lenge her i huset. Her er det kun Troll sin som holder. Mens andre dresser får hull i rompe eller på knær etter noen uker har jeg trolldresser som er hele etter fire sesonger. Fantastisk kvalitet men de er dyre:-( Må også si at de i tillegg til å være slitesterke er veldig lette og gode og varme:-) Men prisen ligger vel på 1600 kr eller noe slikt tror jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Vi har hatt en ReimaTec-dress vi har vært veldig fornøyde med, og har også vært fornøyde med Reflex sin. Når det er sagt, så kjøper jeg heller en ny dress til 500-600 kr hvis en slites ut enn å spandere 1500-2000 kr på EN dress. Man får ganske mange billigere dresser for den prisen! Jeg vet hvordan ungene bruker klærne sine, og jeg hadde blitt helt nervevrak av å vite at de sklir og klatrer og herjer rundt i 2000 kr... I år satser vi på HH, har gode erfaringer med den også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg kjøpte HH med gummi i rompa til min 8-åring i fjor. Ble hull med en gang. reklamerte og fikk ny men det gikk hull på den også. Men det MÅ være gummi i rompa i følge jentungen, så jeg gadd ikke klage igjen. Gummi lapper man kjapt og greit med gaffatape! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Gummi lapper man kjapt og greit med gaffatape! :-) Det er jo veldig pent ;-( Jeg går heller ikke med vinterklær lappet med gaffatape. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article611937.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det er jo veldig pent ;-( Jeg går heller ikke med vinterklær lappet med gaffatape. Spørs jo hva man vektlegger, det. Jeg har ingen problemer med å gå med gappalapp i baken, ei heller har mine barn hatt det. Så vi er kanskje litt spesielle. Vi har valgt å kjøpe dyre dresser, og heller lappe dem slik at de har vært brukbare lenger. Er ikke så himla nøye på utseendet i slike tilfeller, er mer opptatt av at det skal fungere. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det er jo veldig pent ;-( Jeg går heller ikke med vinterklær lappet med gaffatape. ''Det er jo veldig pent ;-( Jeg går heller ikke med vinterklær lappet med gaffatape.'' Jeg ante ikke at det lot seg gjøre, men syns det er et genialt tips for å få dyre parkdresser til å vare ut sesongen. Tror ikke barn i vilter leik bryr seg om en lappa dress dersom den ellers er tett og varm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har veldig god erfaring med Reflex sine dresser. Jentene hadde også HH-dresser som var veldig slitesterke og ble brukt av begge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det er jo veldig pent ;-( Jeg går heller ikke med vinterklær lappet med gaffatape. Jeg har gjort det på mitt barns dress, men jeg satt teipen på innsiden av dressen. Fungerte greit, og ingen så lappen. Har gjort det samme med en nesten splitter ny dunjakke som frøkna var så uheldig å få en rift i. Teip på innsiden, og klemme godt til på utsiden. Ikke "helt" usynlig men nesten. Jeg hadde iallefall ikke råd til ny dyr jakke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Vi hadde en fra Reflex til den eldste. Den gikk i arv til nr to og tre. Far kastet den til slutt, fordi fargene var umoderne. Da var refleksbåndene på ermer og ben litt frynsete kanten, ellers var dressen like hel og fin. Brukt til tre barn i flere sesonger. Siden har vi brukt Skogstad og vært veldig fornøyd med det. (Grunnen til at vi ikke kjøpte flere Reflex-dresser var altså ikke at vi ikke var fornøyd, men at det ikke er å få tak i her omkring. Den ene dressen vi hadde var en vi fikk i gave.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det eneste jeg synes har fungert etter at guttungen min har begynt på skolen er skogstad sin bukse - og bare bruke jakke til...den er slitesterk og har dobbelt stoff iallefall på knærne.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.