frosken Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1287662939' post='4457089] Du har helt rett Laban, det er bare så lett å glemme. Når jeg er kommet hjem så vil besteforeldrene også være hjemme, de er i nabohuset så vi er heldige slik, klarer ikke jeg å ha han alene om morgenen, så stepper de inn. Vi har godt nettverk i utgangspunktet, vi er veldig heldige! Det er veldig typisk meg rett før store operasjoner og pålegge meg veldig ansvar at jeg utsetter gutten for syk mamma. Fornuften kicker snart inn, jeg kjenner det igjen fra tidligere, jeg krisemaksimerer litt i forkant. *rister det av seg* ) ''Det er veldig typisk meg rett før store operasjoner og pålegge meg veldig ansvar at jeg utsetter gutten for syk mamma. Fornuften kicker snart inn, jeg kjenner det igjen fra tidligere, jeg krisemaksimerer litt i forkant. *rister det av seg* ) '' Nesten så man kan mistenke deg for helt å glemme at gutten også har en pappa... Men som du selv sier, fornuften kommer snart innom igjen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Dette er jo mer enn god nok grunn til å ta ham ut av skolen. Ingenting er viktigere enn at barna er trygge! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 ''Det er veldig typisk meg rett før store operasjoner og pålegge meg veldig ansvar at jeg utsetter gutten for syk mamma. Fornuften kicker snart inn, jeg kjenner det igjen fra tidligere, jeg krisemaksimerer litt i forkant. *rister det av seg* ) '' Nesten så man kan mistenke deg for helt å glemme at gutten også har en pappa... Men som du selv sier, fornuften kommer snart innom igjen:-) Pappa? Næ, det er ikke godt nok! ;o) Joda, han har en fantastisk pappa! Dessverre er det så mye jobb og diverse plikter på han for tiden, at døgnet hans ikke helt har nok timer. Det vil bedre seg på sikt. Pappaen er med meg, så han blir også borte mens jeg er borte (han må også til utlandet pga jobb i den perioden). Guttungen har en utrolig flink pappa som stiller mye opp! Pga jobb er det jeg som logisk nok siden jeg er hjemme, tar han om morgenen, når jeg ikke klarer, så kommer besteforeldrene på banen, gutten liker det, mistenker bedre frokost der nemlig ;o) Fornuften kommer den, jeg styrer mye rett før i kjent stil, så bretter jeg opp ermene og gjennomfører. Uansett er gutten så viktig at det ikke er så rart at jeg er veldig opptatt av at alt er på stell når jeg ikke er der. Spesielt nå siden dem som vanligvis tar seg av han er bortreist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Siden gutten er tankefull og sliter med å åpne seg når han ikker føler seg trygg, synes jeg han burde få ro og være på en plass. Ta ham fri uten dårlig samvittighet Og lykke til med operasjonen. Takk. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Dette er jo mer enn god nok grunn til å ta ham ut av skolen. Ingenting er viktigere enn at barna er trygge! Trygghet er viktig ja! Han er så sterk faglig også og dem han da skal være hos vil fint klare å veilede han dersom det trengs mtp skolearbeidet. Lekser er ikke noe problem hos oss, ikke vet jeg hvor han har det fra, men han liker det. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1287725441' post='4457464] Pappa? Næ, det er ikke godt nok! ;o) Joda, han har en fantastisk pappa! Dessverre er det så mye jobb og diverse plikter på han for tiden, at døgnet hans ikke helt har nok timer. Det vil bedre seg på sikt. Pappaen er med meg, så han blir også borte mens jeg er borte (han må også til utlandet pga jobb i den perioden). Guttungen har en utrolig flink pappa som stiller mye opp! Pga jobb er det jeg som logisk nok siden jeg er hjemme, tar han om morgenen, når jeg ikke klarer, så kommer besteforeldrene på banen, gutten liker det, mistenker bedre frokost der nemlig ;o) Fornuften kommer den, jeg styrer mye rett før i kjent stil, så bretter jeg opp ermene og gjennomfører. Uansett er gutten så viktig at det ikke er så rart at jeg er veldig opptatt av at alt er på stell når jeg ikke er der. Spesielt nå siden dem som vanligvis tar seg av han er bortreist. Ikke noe rart at du er opptatt av at gutten din skal ha det bra mens du er på sykehuset :-) Men akkurat mens du er i tåkeheimen, så må faren kunne være den som tar beslutninger og snakker på telefon med både gutten og de voksne som er rundt ham. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ikke noe rart at du er opptatt av at gutten din skal ha det bra mens du er på sykehuset :-) Men akkurat mens du er i tåkeheimen, så må faren kunne være den som tar beslutninger og snakker på telefon med både gutten og de voksne som er rundt ham. Ja, og det gjør han, men samtidig liker nok han at det meste er i orden før. Heldigvis er jeg ikke så veldig i tåkeheimen lengre, jeg har funnet min oppskrift på smertelindring, så jeg er faktisk ganske oppegående. Håper og tror at det blir slik denne gangen også. Går nok fint med guttungen denne gangen også, og pappaen ordner opp dersom det er noe spesielt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.